點解咁快就放完二日假既.....
唉聽日又要考試
考英文Listening&Reading
中文說話到我
12點放~唔係好晏姐
快d考埋個試佢啦!!
加油~努力~
--------------------------------------------
好想睇波丫!
但係真係太晚喇~~
加上仲要考多幾日試
二點半開波,之後成四點幾先完
第二日一定攰死....
琴日係一個好例子^^
但係星期日有假放
聽日冇....
等陣德國對澳洲
冇得睇真係慘
考完哂試就有得睇波喇!!
加油
好攰丫~~訓覺
zzzzzzz......
|