哈仔偉~§
tonypoon32
暱稱: 偉~
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-01-28
2010-01-26
2010-01-25
2010-01-24
2010-01-22
文章分類
全部 (155)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 246
今日人氣: 1
累積人氣: 5039
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 26 日  星期四   晴天


2009-02-26 不安 分類: 未分類

test....好彩整慕斯蛋糕...

其他野我都唔識整-0-"

miss 食緊我地4組人 d野食果陣, ,

個死人李韋樂 笑果陣 成日都[ i ] 個頭過黎 =.= 都唔知佢咩料 =.=

po姐,,唔比我食佢個蛋糕... T.T

放左學,,, 我,彭彭,堅文,女班長,奇,風,熊仔 去食野a.a

果間野= = 食食下要我地比左錢先 -0-" 第一次咁樣,,,

之後 各散東西,, 我,堅文,彭彭 去單車公園等 男班長同熙,,

之後 教堅文踩單車,,,堅文學得好快 -0-"

其間,,我地去左book場,,, [[ 下星期五,,2:00~4:00 p.m. 打羽毛球]]

之後就一齊踩去 天水圍,,再踩去元朗,,之後返黎,,,

堅文玩野,,,成日煞車,,差d 炒埋一齊@@

後來男班長對住我講,, 好彩你踩得快炸,,頭先堅文煞車,,, 我地4個炒埋一齊,,

講完冇幾耐,,堅文又係我前面煞車 囧 我又差d撞左佢後面= =""

返到屋企,,,都6點20分了....

 

有時都會覺得唔開心...



2009 年 2 月 25 日  星期三   晴天


-O- 鬱悶 分類: 未分類

悶死了.......今日...

琴日又唔記得打blog,,, ><"

今日成日都打機,,,

下午,,個bb黎左我屋企,,, -.- 又周街走,,,又叫我睇住佢 =.=

搞到 6點幾 訓左教-.- 比個bb搞到累死""

 夜晚,,同個中學同學傾計,,,佢地講好似下星期六bbq,,"

唔錯唔錯a_a



2009 年 2 月 23 日  星期一   晴天


^^ 愉快 分類: 未分類

今日- - 落到街就走左架507  -.-

迫我搭610,,,不過心諗都係遲到=0=

所以去埋ok 買 野飲

返到去,,,玩mario賽車-0-

熊仔超搞笑...係咁比我撞佢飛街,,,,

3次 a_a 笑到收唔到聲.....

之後中文堂,,同楊家樂,,浩男玩方塊,,,

原來1p1 先夠浩男打,,,/3\

多人玩,,,我只會死得仲快...

放學,,,返屋企,,,準備食飯,,,之後打機,,,最後打blog ^^

就去訓教教豬 =]  

 



2009 年 2 月 22 日  星期日   晴天


[=[00]=] 鬱悶 分類: 未分類

悶到痴線-0-"

全日都留係屋企,,,,

打機 = = 食野

 

琴日踩單車-0-早上去左一間餐廳食野,,

d奶茶好好飲,,,好想飲多次,,,,

d貓走來走去,,所以影左佢" ↓↓



2009 年 2 月 21 日  星期六   晴天


2009-02-21 疲倦 分類: 未分類

呢篇都幾長下""

琴日.....同 呀良講過,,,我都好耐冇喊過......

係夜晚就喊左一場,,,,

話說,,,我係msn同人傾計,,,呀爸走入黎,,,,

無啦啦話我成日打機,,,我就對著佢講,,,

我好耐冇打過機,,,咪屈我成日打機,,,

咁佢就好似訓話咁,,,當然,,我合上眼當聽唔到,,,

咁佢就話幫我山機,,我梗係話 唔山住,,,

跟住就罵左我一頓,,,之後佢行出左個房門,,,

我就梗係好嬲咁 勁大力關門!!

佢就沖入黎勁惡問我做咩 山門,,,,(佢捉住我隻手)

呀哥走入黎,,叫呀爸停手,,,

佢就連呀哥都罵,,,之後 一野推部 電腦 落地,,,呀哥即刻捉住呀爸,,,

我地當時好燥咁罵交,,,  我收埋收埋既憤怒一野 叫  停手呀

之後,,,我就梗係 喊啦,,,

當時呀爸 隻腳已經流血,,,而我就比 個喇叭壓傷 膝頭 同埋 腳趾流血,,,

果陣時,,,電腦整壞了"

無聲無息地 停止呢場 嘈交

呀爸,,,你贏左場交,,,輸左個家,,,你值得咩,,,?

你咁做,,淨係只會令到我同呀哥 加深對你 僧恨

你有冇諗過後果...你咁做好開心咩,,,

我開始對呢個家冇咩信心,,,,,

 

隔左一陣,,,我同呀哥搬返好電腦果d野,,,當然,,有d野係果時已經整爛左,,,

汁完d野,,洗左個臉冷靜了 一回...

雙眼通紅,,,,,,

想搵個人傾訴,,,唔知搵邊個,,

係自己間房喊...

 

今日訓醒返,,,,諗起琴日d野,,,原來憤怒既時候,,,係咩都會做得出,,

憤怒既時候,,叫出黎既聲音都會比平時叫 得特別大聲,,,

10點幾,,呀良打黎同我講,,, 佢好似話唔踩單車,,

之後佢聽我d語氣 好似唔開心咁,,我咪同佢講琴日喊了一場,,,好唔開心

一言難盡lo,,,唉....今日比平時大風,,, 家樂,熙球,晴,蚊姐,我 5個踩單車,,,

都唔知搞乜鬼,,,,蚊姐 炒左2次車,,,好似好痛咁>"< 佢叫自己做摔倒公主

熙哥又炒左一次,,

我都差d炒,,,係比人搞到差d炒,,,

喊住黎訓,,,第2朝搞到我隻眼睜不開,,,

踩到4點幾,,各自就歸家了,,,

呀哥就同我講,,,部電腦好彩整得返,,,

 

po姐又唔黎踩單車wo,,,,呀良都係,,,

T . T 唔開心丫

 

好想搵個另一半,,,起碼可以比我訴苦,,,

唔開心丫="=