| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-09-04 |
人情....
朋友 宴會過得盡情麼
誰都 來賀你開花結果
我卻 有工作才未出席
不過 此時沒我沒什麼
#要是有點 懷念我
不枉愛得 你太多
我讓自己 磨練我 一疏再疏
我期待你有開心比我多(若再會過又會怎影響我)
*慳還慳 人情別要爭
慘還慘 不要空嗟歎
長情是愧對流星的璀璨
友情掠過 感情之間(看多一眼)
愛情最怕會散 世情最驚睜開的雙眼
絕情或者熱情亦有限*
情歌卻哼慣
Repeat(#)
玩還玩 別妨礙正餐
揀還揀 感覺不可濫
無情是你我和他的相反
友情掠過 不妨多貪
愛情最怕會散 世情最驚睜開的雙眼
絕情或者熱情亦有限 情歌卻哼慣
相處 相戀 傷害
相信 錯誤與意外
原來將戀愛與純情拆開
我們 各自看出無奈
Repeat(*)
心情很爛 戀情黯淡
朋友 最後散失喜宴間
睇歌詞吾好太認真...
如果吾係同我一樣...
喊到死死下....
雖然多一個朋友係好...
但係我做吾到...
吾知我講緊邊個呢....
呵呵
|
| 發表時間:2007-09-04 12:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 87 | »
|