我有一個qooza hang左....
so要正過,
個個qooza想吾要好耐咖喇
因我都吾再吾再鍾意lollopop了
呢個新qooza請多多指教;
----------------正題-------------------
3月中我要去面試喇
我好驚啊都吾知佢會問咩
問d我吾識答既問題我咪xx
又吾想面試吾到喎
面試吾成又入吾到第一個中學
唉....吾想咁快中學
好吾捨得d同學
一去到中學
又要識新朋友....
又吾知會吾會比人打呢
吾會掛.........
畢業個時吾知會吾會哭呢....
吾打住喇.////
-------------------------------------賣野-vv-----------------------------------

色•簡體•好睇•••
放呢d, 7.5hkd$=1 買哂5個有10%off =33.3$HKD
---------------------------------------------------------
意密,坑口地鐵面交•洪福堂個邊∼
---------------------------------------------------------
88喇~~
|