>|||| 難道我別無異心? 完全沒好感!? ///Ch!ck *</
^﹏^''
torokachun
暱稱: prommi xavi er∮
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
妒忌回來了~
租碟都要用過百蚊囉..
唱k日-.= 行死人
點解DVD機睇唔到DVD?
育魚日記-.=|||
文章分類
全部 (242)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 242
留言總數: 21
今日人氣: 0
累積人氣: 6076
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 24 日  星期六 晴天

無聊的一天.. ==〞

朝早起身..

諗住同老豆老母去金海飲茶架ma..

仆街老豆又唔撚去.. 

走左去吉記.. 冇啦.. 今日個希望冇左.. 算..

之後唔撚理我老豆.. 同我講野唔so佢..

3點同牙媽出元朗.. 首先去美都食野啦.. 

之後去買送.. 當然就一定要去街市昅野架啦xd

買左小小野就搭車走嚕.. 好攰..

返到屋企5點喳==〞

真快..=3=” 睇左一陣菲姐..

眼訓啦.. 入房換返條褲就訓教..

7點半唔知邊條撚樣開到部電視好大聲..

嘈醒左.. 睇英皇.. 正>3<

有joey.. >v<

睇d dancer跳舞.. 嘩.. 好型牙>3<

睇完就睇一丁.. 唱得幾好聽.. 有個玩魔術既都幾令仔..

之後同老婆b傾電電.. >3<

之後都冇咩野做嚕..==〞

完!

刊登時間︰2005-09-25 12:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 18 日  星期日 晴天

中秋節先黎搞D咁既野=口="!

唉., 勁心淡.. 星期五返學比Mattheaw收左部電話,,

真係唔你個撚該= =" 小喇叭.. 兩個禮拜後先比返我,,

哩兩個星期真係死得.. 星期三又要考Test.. 唉,, 唔Q想返學添=-="!

星期二又唔見得小程=3="!

唉,, 星期三又唔想返學.. 點算呢.. >,<

17號諗住同小程去街,, 又冇得去啦..

老母又返大陸玩,, 屋企又冇人.. 唉.. 食自己囉又,,

老母快d返黎同我去出返部電話先啦><

刊登時間︰2005-09-18 08:46 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 13 日  星期二 晴天

守舊.. 又念舊.. 要學懂反叛對老母..

今日返學約埋牙CAR去食早餐.. 約埋一齊遲到-.-

份早餐勁多油囉.. 真係啞哂= ="

之後肚痛= =" 但係唔係急便便果隻..

小喇叭-0-" 返到去上MAX屎堂.. 英皇牙SIR又好鬼死嘈啦-口-"

之後我同一號仔去廁所打去大胃王叫外賣..

係課室到同大佬琳追逐戰.. 哈哈,. 攣毛西一號XDD.. 傻的..

食飯.. 勁熱= ="

食到成身汗.. 好彩唔係好臭=-="! 如果唔係就仆街囉我-口-"!

之後同KAMAN & 聰少去煲煙.. KAMAN話女廁有人入埋黎男廁食..

之後牙CAR原來都食架囉-0-"!

呵.. 之後上ECON勁悶囉.. 唉.. 失敗.. 咩都英文聽唔明添~.~"

放學打比老婆仔小程.. 最衰佢電話爆分鍾啦.. 唉X2.. "!

去"日"東搭車,, 見到姐姐食煙煙喎-3-"!

死人羅善恆丫.. 教壞姐姐..

早知去搭E31.. 李家樂都係到,, >.<

去唔到見佢添.. 返元朗.. 買小小野,, 返屋企..

睇電視.. 沖涼ONLINE.. 飯都冇食..

費撚事對住老母食飯.. 煩撚過系咁撚樣,, 痴鳩線-.-

___+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+___

 

刊登時間︰2005-09-13 11:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 11 日  星期日 晴天

一開口說著掛念你嗎!?

星期六約左小程去街,, 首先同牙媽出去拎護照簽證,,

毛啦啦又返中秋節返大陸玩-.-"

又冇人陪我啦,, 唔知中秋節之前有冇男朋友仔呢@v@"

之後同牙媽去美都食小小野先,, 4點半搭車出青衣接小程程去街街,,

行左陣青衣城,, 同佢傾下計.. 講下佢約左個男朋友見面既事,,

慘慘囉,, 第一次去街就比人強吻啦.. 好傷心 -   -"

唉,, 之後出旺角,, 同小程影貼紙相.. 勁衰囉,, 第一部機已經影得唔令..

第二部機又唔夠時間揀相,, 得兩張.. 勁屎波-___-"

之後上fullmoon.. 坐左陣小程打比牙car.. 叫牙car出黎旺角..

點之佢未到小程程已經走左-.-"

之後我就冇哂心情.,. 過新之城接牙car..

佢同佢個 fd 一齊黎,, 感覺怪怪.. 但係feel到自己當自己係女仔咁行街-.-"

去睇衫.. 睇既都係女裝= ="

上IT.. 嘩,, 個袋好令-3-"   可惜冇錢買~.~

見到d米奇老鼠衫衫,, 又好鍾意喎>,<

嗚... ... ... 唉,, 之後去許留山飲野,, 等埋佢地個fd"小小"黎,,

之後我地去睇狗狗同老鼠.. =3="

又見到果隻豬!!

哼.. 唔知邊個邊個話我似佢="=

>,< ... ... ... ...

之後去異人國囉又-   -"    個sell屎問我係咪異人國既fd屎!?

我話係牙.. 我兩件衫同埋個袋都係哩到買既.. 哈哈!!

見到件秋季衫衫.. 令-3-"

又想買,, 星期一先啦.. 留返d錢去買衫,, 唔好洗咁多先得=-="!v

之後我同牙car去搭地鐵返青衣.. 佢同朋友傾電話.. 我就係到諗牙程做緊乜-    -"

之後個胃又毛啦啦痛啦.. 到左青衣咁我去搭車返元朗啦.. 等車果陣打比小程..

佢把聲勁唔開心囉.. 之後又喊.. 嘩.. 擔心佢囉我..

同佢sms.. 問佢做咩喊.. 佢話係我整喊佢-  -"

唉.. 我依家連做錯咩都唔知.. 唔通我講錯話掛住佢-   -"!?

唉.. 唔好咁啦.. 唔好唔開心啦.. 我好擔心你架..  / . \

刊登時間︰2005-09-11 12:09 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 10 日  星期六 晴天

[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2005-09-10 09:52 AM