星期六約左小程去街,, 首先同牙媽出去拎護照簽證,,
毛啦啦又返中秋節返大陸玩-.-"
又冇人陪我啦,, 唔知中秋節之前有冇男朋友仔呢@v@"
之後同牙媽去美都食小小野先,, 4點半搭車出青衣接小程程去街街,,
行左陣青衣城,, 同佢傾下計.. 講下佢約左個男朋友見面既事,,
慘慘囉,, 第一次去街就比人強吻啦.. 好傷心 - -"
唉,, 之後出旺角,, 同小程影貼紙相.. 勁衰囉,, 第一部機已經影得唔令..
第二部機又唔夠時間揀相,, 得兩張.. 勁屎波-___-"
之後上fullmoon.. 坐左陣小程打比牙car.. 叫牙car出黎旺角..
點之佢未到小程程已經走左-.-"
之後我就冇哂心情.,. 過新之城接牙car..
佢同佢個 fd 一齊黎,, 感覺怪怪.. 但係feel到自己當自己係女仔咁行街-.-"
去睇衫.. 睇既都係女裝= ="
上IT.. 嘩,, 個袋好令-3-" 可惜冇錢買~.~
見到d米奇老鼠衫衫,, 又好鍾意喎>,<
嗚... ... ... 唉,, 之後去許留山飲野,, 等埋佢地個fd"小小"黎,,
之後我地去睇狗狗同老鼠.. =3="
又見到果隻豬!!
哼.. 唔知邊個邊個話我似佢="=
>,< ... ... ... ...
之後去異人國囉又- -" 個sell屎問我係咪異人國既fd屎!?
我話係牙.. 我兩件衫同埋個袋都係哩到買既.. 哈哈!!
見到件秋季衫衫.. 令-3-"
又想買,, 星期一先啦.. 留返d錢去買衫,, 唔好洗咁多先得=-="!v
之後我同牙car去搭地鐵返青衣.. 佢同朋友傾電話.. 我就係到諗牙程做緊乜- -"
之後個胃又毛啦啦痛啦.. 到左青衣咁我去搭車返元朗啦.. 等車果陣打比小程..
佢把聲勁唔開心囉.. 之後又喊.. 嘩.. 擔心佢囉我..
同佢sms.. 問佢做咩喊.. 佢話係我整喊佢- -"
唉.. 我依家連做錯咩都唔知.. 唔通我講錯話掛住佢- -"!?
唉.. 唔好咁啦.. 唔好唔開心啦.. 我好擔心你架.. / . \ |