toro的異想世界
torokey
暱稱: TORO
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
彌敦道....
可怕
情傷是戀愛' s map的...
劃火柴....
心頭上的強力膠布
文章分類
全部 (11)
IC21 (1)
愛神~TORO (5)
學校's life (4)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 13
今日人氣: 1
累積人氣: 370
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 1 日  星期二   晴天


情非得已~ 分類: 愛神~TORO

只怕我自己會愛上你,
不敢讓自己靠的太近...

 

近排煩意亂,一係默書,一係就做專題,做專題鍋鍋都對住最憎果個.....不敢讓自己靠的太近,以免傳緋聞!!






訪客留言 (返回 torokey 的日誌)


Iris_ 於 2008-04-06 09:04 PM 發表:
熄機 5理佢
wo~~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Mandy_tg 於 2008-04-06 03:48 PM 發表:
kA'
巧巧你小心d好過啦...''
隻狗打緊電話比你...''
cM送比你=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Iris_ 於 2008-04-06 12:55 PM 發表:
佢都5關我事喎
話時話 你愛上左邊個牙??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iris226 於 2008-04-02 05:47 PM 發表:
TORO..你都驚自己愛上左人??
咁牙manxx 點?? ( 講笑)哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 ManXX    關我咩事!
 
 
咁周X康點?
Posted at 2008-04-02 07:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



詩~ 於 2008-04-01 10:29 PM 發表:
我更慘,
每天近8點先可以放學,
有兩個專題做,
其中一個要比賽,
一個係中史,
所以日日都勁夜訓,
有時訓得連五個鐘都無,
我應該更慘吧!!
加上統測下星期一就開始,
科學又要小測,
我重慘.............
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]