各位好!!尋日我終於去左[ 哈囉喂 ] LA~
尋日入面好多鬼牙,我 AND MY FRIEND 重比人嚇左勁多次牙!!BUT 我地剩係去左1 個鬼屋姐, 就係 [ 鍾馗捉鬼 ] ,係入面我同 D FRIEND 捉住人地件[ 三 ] 係今係度走,其間, 重同一個 FRIEND 走散左, D 鬼好衰架,係今係我耳邊叫牙,重係好大聲果隻,跟住,我果 FRIEND 後面有個大姐姐CRY 牙,我都想CRY 牙!!
唉!我5得閒牙!我不如say d 最精彩既比大家知la~
最尾差5到到終點果陣,我種比鬼推左洛地牙!!之後到左10:20分時,我地排隊玩[ 滑浪飛船 ], 排左好奈牙........................
到左11:30時終於有得玩la~玩既期間,有又鬼係我耳仔度叫,好彩我理埋eye 姐,如果5係早就嚇死!!到沖落水果陣,成班人濕曬..............................................
好啦!大家如果想知多d 既話!!就add 我la~my msn is [email protected]
88la~
|