wow~~上個星期五係全方位學習日 去左果個咩咩藝術館 媽的...比想像中更加無聊 10睇 睇到11點幾 全部都冇興趣~.~ 之後返到學校放lunch放左成個鐘... 上到課室又係冇野做 狂訓 訓到3點._." 至於今日係...............................................................................................................?? 下回分解 kaka~~
唷~差唔多有成幾個月冇打blog囉...
相信大家一定會好期待的~.~
起到要多謝一路有睇我有冇打blog既肥張先@o@
測驗快到 各位兄弟姐妹溫左書未呀??
小弟雖則對測驗並冇好感
但係為表誠意我會盡力考好的~
各位唔好輸俾我呀~~唔係俾我笑到黃嫁>#<"
過去的事已成回憶
迎接未來是也!!!