| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 12 日 星期三  |
| 見工 |
分類: 未分類 |

早上落左街買報紙+忌廉 . ...
就即時做我的"芒果芝士蛋糕" ,
good!!!今次好順利 . ...
但唔知好冇味呢?好驚唷 .. ..
嘩 . ..睇報紙睇左我成兩個鍾咁濟 .. .
就打電話見工 . ..
why份份都咁q遠 ...?
明知我唔鬼識路架ma .. .
|
|
|
雯雯 於 2006-04-13 12:20 PM 發表:
haha^_^
你的祈晴老娃娃像很辛苦似的,好好笑^v^
找工的事你慢慢la..
你想不想做sale呀?
我比d電話你打去問下!!
|
網主回覆
thx妳呀 .. .
但我唔多鍾意做sale ,
而且我口才又唔多好 , . ...
嘰嘰. ...
個祈晴老娃娃好白痴個樣又低d ,
見到就好想笑 . .. .. Posted at 2006-04-14 12:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|