悶左成日,下午有人陪了,同豬,狗,勇,去打羽毛波,打左唔算太耐,但d時間比系屋企易過∼跟住番歸了,阿勇要去飲,我都好多年無去過飲,無柰家姐今日又系去飲...夜晚阿媽懶,炒飯,我唔滿意,就去惠康買罐咖哩醬黎炒∼途中見到聲澤,他好似見唔到我咁,好無柰,他同個女仔「喬」住手,我真系無眼睇他了∼上到2樓,omg,間Baleno開左了,系呢度開Baleno...睇你幾時執粒∼買完野就番歸睇電視,k寶播律政可人兒,今日先系mini同人傾過呢套野,就算睇過幾次再睇番,都系咁鐘意,真系超正牙∼