┌Ton┐
e個就係我既日記~
toyutim
暱稱: ton
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-06-04
2008-05-09
2008-04-30
2008-04-18
2008-03-30
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 16
今日人氣: 6
累積人氣: 1146
2008 年 1 月 4 日  星期五   晴天


籃球比賽 分類: 未分類

今日終於籃球比賽la

我地要去到將軍澳體育館比賽

第一埸要對景天

我地一去到就要比賽

打打下

我焗停左景天個7號仔

重搶左佢個波

佢竟然「啤」住我

個個人唔服氣「啤」住我

唉...............

最後我地輸23:15

跟住我地睇真道打

真道抄人地33:0

有無咁勁呀

睇完就去食飯

去新都城個大快活食

都幾好味

食完就去留體育館到睇志蓮對景天

最後志蓮贏19:18

跟住又睇真道打

真道又抄人地

好似係二十幾定三十幾:0

無啦啦又見到景天個7號仔

佢又「啤」住我

咁我又「啤」住佢

到到三點幾

我地要對志蓮

本來都以為一定輸

志蓮上年第四

我地點會贏喎

打之前

呀sir叫人釘住志蓮個5號仔

我地整到個5號仔好無奈

又好唔耐煩

個肥佬球證成日吹我地推人

我地邊有推人呀

跟住到我射訓球

我入左

最後我地贏19:8

江隻手指流血

後來都無咩事

但係我地個得失球唔係最好

所以出唔到線

真係慘!!!!!