今日同平時1樣...
同黃昭瑩&郭嘉樂1齊返學~~~
因為我冇帶排球.....
(我唔帶la...係因為我帶ge就會越利越多人利我地個度打排球...d人仲係唔識同中2,中3,中4tim...= =)
所以今日冇帶度...~~
返到學校都冇咩特別.....
想講ge就係...
我地今日成班又要罰第3次留堂la.................................
唉...
煩死la....
不過放左學之後我就同黃昭瑩去M記食野~~~
好好味~~~^^''
sorry呀...
今日唔係太想打....
所以就...
88 la...~~~@@
|