今日返學lu∼幾好幾好∼
返到去抄下野咁la..之後就上oral lu∼
都無咩野ge∼真係講下書咁ja∼之後就上Chin∼做評估練習,一字之日:難!!!
之後小息,去傾下計咁∼because文學聽日先要test︿︿
之後就上文學,教下書lo∼
之後小息,無無聊聊咁la∼之後上Maths=ˍˍ=
盧sir一入黎就要我地企好聽佢講野.......之後.....
唉.........派MC∼唔開心ar!!!!唔講∼之後對左兩堂答案∼
之後就lunch喇∼好耐無食石圍角d野la∼都無咩野∼之後上IH∼
一樣∼第一堂好眼訓,不過第二堂好精神∼∼∼
之後放學∼琵琶改左今日∼係501呆左一陣∼個死人xxx搶人d野!!哼!!
之後咪學琵琶lo∼之後就..............
bibi
|