2006-09-16 2006 年 9 月 16 日 星期六
今日番團契之後去左靜婷屋企再之後番前鋒會!!
團契個陣好開心呀!!
好多人知我聽日生日!!
前鋒會個陣好辛苦!!又要跑步!!
但好開心呀!!
靜婷個家姐個女好得意呀!!
個BB好熱情!!
佢好得意但靜婷話佢好百厭!! --------------------- 聽日我生日呀!!
好開心呀!! ------------------------ 文暉SIR生日快樂!!!