| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
呢排曰日都咁晏先訓,,,,,咁晏就食飯,,,THEN同黃XXXX條女同埋佢條女個FD吹下水咁''''''本來佢地今日走咖,,,,點知話吾走WOR,,吹下吹下,,
好快就NIGHT喇,,食完飯))))佢地諗住沖涼既,,佢又話吾識教水**本來叫埋我1齊咖....咁我緊系吾肯咖LA,跟住俾黃XXXX林水WOR,
正仆街黎咖=]個時勁想打條仆街,,,咁就走左出去睇電視''睇到11點到就BATH’點知呢=]發生1 件大大大大大大大大件事牙,,,
都系吾講喇,傾傾下計4點幾就訓著左...成晚系到開城市論壇''WAKAKA’’
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
(((資料篇*
1你叫咩名:黃焯詩
2MSN係咩:[email protected]
3出生日期:11/12/1991''
4血型:好似係B
(((愛情篇*
5拍過幾多次拖:吾知啵'
6最長GE拖係幾耐:吾講得吾得''
7會吾會分吾清不甘心同愛依兩樣O野:1時時lo
8有沒有〔愛〕過一個人:有,,
9喜歡曖昧嗎:nono
10會寫情信嗎:sure 唔會la'
11問心...係咪睇樣先?!:唔系''
12點同人告白?:冇試過'''
13點被人示愛過?:3個字個d囉...
14有在和喜歡的人SMS嗎:冇,,
15MSN/ICQ呢:1時時la
16喜歡男定女呢:兩樣都鍾意,,,
17中意咩類型GE對象:有型..細心'
18一首歌比你中意的人:愛梨便愛''
19一句歌詞比你中意的人:如愛你便愛]無衰想太多''
20有背叛情人嗎:冇'''
21有沒有被背叛:有,,,,
22會嘗試一拖二嗎:nooo
23中意人會吾會睇人家底?:nooo
24吾中意人但會拖住人地個心嗎:我邊係d咁既人呢''
25中意平淡定係波折但浪漫的愛情:波折但浪漫
26會考慮愛上同性嗎:會咖''
27你的初吻給了誰:佢law'
28是在什麼情況下發生的?:吾記得'''
29會在街上大庭廣眾下錫錫嗎:未,,
30介不介意公開戀情:介意,,
(((成人篇
31有同人搞過嗎:冇
32如果搞的話,會同男仔定女仔?:吾知''
33為什麼呢:都話吾知囉''
34你認為在那裡搞比較好:屋企''
35家中有四仔嗎:冇
36會看色情的東西嗎:nooooo
37會為了錢同人搞嗎:noooooo
38如有搞過,你們的初夜是幾時:/
39想過會怕痛嗎:想過//
40幻想一下..你會享受性愛嗎:冇可能’
41會為對方口交嗎:吾會,,咁核突**
42在什麼情況下會引起你的性衝動:冇...
43幾多歲才應該失身?:18之後’
44有沒有性幻想對象:無..
45現在有冇性衝動: 冇__
(((生活篇
46早上多數吃什麼:noodles
47lunch呢:吾定咖啵’’
48dinner?:食飯囉’’
49有沒有吃宵夜習慣:1時時’’
50怕肥嗎:勁怕’’
51邊間餐廳最喜歡:m記得吾得咖??
52那麼最常去呢:嗯,,去咩先'?
53現在想吃什麼:冇啵’’
54幾點才起床:1點!!
55幾點才睡:3點''
56有去夜尿的麻煩嗎:冇'
57喜歡打機嗎:ok laaa
58落bar呢:noooo
59上cafe呢:noooo
60喜歡媽媽煮的o那道菜:luv''
61有搽香水的習慣嗎:冇啵''
62忙到死o左定無所事事:忙到死左
63對金錢有咩看法:好囉...
64cwb/tst/mk:mk’
65是MTR人,BUS人定TAXI人:busss
(((SMS篇
66電話SAVEO左多少SMS:幾十個.,.
67最多SEND SMS比你是誰:希雯**
68咁你SEND比邊個SMS最多:希雯''
69最WARM的一篇SMS:吾話你聽'
70令你喊的一篇SMS:冇啵,,
71誰是最後SEND SMS比你:希雯...
72那你呢,最後SEND比誰:希雯,,,,
73喜歡什麼時候SMS: 要訓教既時候'
74會用SMS出貓嗎:冇可能'
75用SMS示愛呢: 冇)))))
76會和吾同台SEND嗎:1DD LA,
77係啦,你係咩台:SUNDAY’
78SMS會比人偷看嗎:會’’
79定係你會比其他朋友睇:冇..
80你SMS打得快嗎 :NOOOO
(((電話篇:
81月費:幾十$囉
82經常爆分鐘嗎:吾系''
83電話費係邊個交的:44444UNCLE
84爆分鐘會吾會仲傾:會,,計住咁囉’
85為什麼會爆分鐘:傾得多,,咪爆囉''
86最多和誰人傾電話:希雯,,,
87o岩o岩同邊個傾:希雯//**
88會傾到天光嗎:會,,,,,
89可以和朋友傾三粒鐘以上也不倦?:可以
90是不是和喜歡的人傾很久: 系...
91就算有DEAD AIR也只等對方掛線:吾知牙**
92不敢打給喜歡的人:YSSSS
93喜歡喜歡的人的聲音嗎:OK LA,,
94自己的聲音如何啦: 難聽到嘔牙,
95電話桌布是什麼:我囉//
96鈴聲呢: 自欺欺人...
97想換電話嗎: 吾想,,
98現在腦海中閃出什麼念頭:快D做呢份問卷'''
99很好,那麼你從那裡得知問卷:DIARXP'
100對這問卷的評價:冇,,好似有D無聊
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
咁今日就11點起身睇孫悟空,,咁就諗住今日去牙e到,咁我就2點幾到就過去喇,,,,同d表妹玩左陣,,就食飯喇,then.....睇電視la'
'ya...跟住幫d表妹洗白白'''哈哈..沖得唔好唔好怪我牙,,沖到11點到,,再等埋d表妹訓教**就開始我地既活動喇,,
就係玩'錯'dee.. .. .賭徒咖要..點算好呢**開頭玩吾系咁好咖,,,玩玩下就贏錢喇,,ya’玩到4點幾=]想諗住落街食宵夜咖---
但佢地話不如等多陣食早餐la,,,咁我地玩到6點幾就落街食''''哈哈哈>>>>我仲叫埋希雯tim,,wakaka’>v<'
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 30 | »
|