tracy1112
暱稱: 〝詩2=)*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
505
301
225
224
唉唉
文章分類
全部 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
rain呀..我愛呀!!!!
Image hosted by club.nate.com
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 47
今日人氣: 5
累積人氣: 2026
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

無奈        

呢排曰日都咁晏先訓,,,,,咁晏就食飯,,,THEN同黃XXXX條女同埋佢條女個FD吹下水咁''''''本來佢地今日走咖,,,,點知話吾走WOR,,吹下吹下,,

好快就NIGHT喇,,食完飯))))佢地諗住沖涼既,,佢又話吾識教水**本來叫埋我1齊咖....咁我緊系吾肯咖LA,跟住俾黃XXXX林水WOR,

正仆街黎咖=]個時勁想打條仆街,,,咁就走左出去睇電視''睇到11點到就BATH’點知呢=]發生1 件大大大大大大大大件事牙,,,

都系吾講喇,傾傾下計4點幾就訓著左...成晚系到開城市論壇''WAKAKA’’

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   



        

(((資料篇*
1你叫咩名:黃焯詩
2MSN係咩:
[email protected]
3出生日期:11/12/1991''
4血型:好似係B

(((愛情篇*
5拍過幾多次拖:吾知啵'
6最長GE拖係幾耐:吾講得吾得''
7會吾會分吾清不甘心同愛依兩樣O野:1時時lo
8有沒有〔愛〕過一個人:有,,

9喜歡曖昧嗎:nono
10會寫情信嗎:sure 唔會la'
11問心...係咪睇樣先?!:唔系''
12點同人告白?:冇試過'''
13點被人示愛過?:3個字個d囉...
14有在和喜歡的人SMS嗎:冇,,
15MSN/ICQ呢:1時時la
16喜歡男定女呢:兩樣都鍾意,,,
17中意咩類型GE對象:有型..細心'
18一首歌比你中意的人:愛梨便愛''
19一句歌詞比你中意的人:如愛你便愛]無衰想太多''
20有背叛情人嗎:冇'''
21有沒有被背叛:有,,,,
22會嘗試一拖二嗎:nooo
23中意人會吾會睇人家底?:nooo
24吾中意人但會拖住人地個心嗎:我邊係d咁既人呢''
25中意平淡定係波折但浪漫的愛情:波折但浪漫
26會考慮愛上同性嗎:會咖''
27你的初吻給了誰:佢law'
28是在什麼情況下發生的?:吾記得'''
29會在街上大庭廣眾下錫錫嗎:未,,
30介不介意公開戀情:介意,,

(((成人篇
31有同人搞過嗎:冇
32如果搞的話,會同男仔定女仔?:吾知''
33為什麼呢:都話吾知囉''
34你認為在那裡搞比較好:屋企''
35家中有四仔嗎:冇
36會看色情的東西嗎:nooooo
37會為了錢同人搞嗎:noooooo
38如有搞過,你們的初夜是幾時:/
39想過會怕痛嗎:想過//
40幻想一下..你會享受性愛嗎:冇可能’
41會為對方口交嗎:吾會,,咁核突**
42在什麼情況下會引起你的性衝動:冇...
43幾多歲才應該失身?:18之後’
44有沒有性幻想對象:無..
45現在有冇性衝動: 冇__

(((生活篇
46早上多數吃什麼:noodles
47lunch呢:吾定咖啵’’
48dinner?:食飯囉’’
49有沒有吃宵夜習慣:1時時’’
50怕肥嗎:勁怕’’
51邊間餐廳最喜歡:m記得吾得咖??
52那麼最常去呢:嗯,,去咩先'?
53現在想吃什麼:冇啵’’
54幾點才起床:1點!!
55幾點才睡:3點''
56有去夜尿的麻煩嗎:冇'
57喜歡打機嗎:ok laaa
58落bar呢:noooo
59上cafe呢:noooo
60喜歡媽媽煮的o那道菜:luv''
61有搽香水的習慣嗎:冇啵''
62忙到死o左定無所事事:忙到死左
63對金錢有咩看法:好囉...
64cwb/tst/mk:mk’
65是MTR人,BUS人定TAXI人:busss

(((SMS篇
66電話SAVEO左多少SMS:幾十個.,.
67最多SEND SMS比你是誰:希雯**
68咁你SEND比邊個SMS最多:希雯''
69最WARM的一篇SMS:吾話你聽'
70令你喊的一篇SMS:冇啵,,
71誰是最後SEND SMS比你:希雯...
72那你呢,最後SEND比誰:希雯,,,,
73喜歡什麼時候SMS: 要訓教既時候'
74會用SMS出貓嗎:冇可能'
75用SMS示愛呢: 冇)))))
76會和吾同台SEND嗎:1DD LA,
77係啦,你係咩台:SUNDAY’
78SMS會比人偷看嗎:會’’
79定係你會比其他朋友睇:冇..
80你SMS打得快嗎 :NOOOO

(((電話篇:

81月費:幾十$囉
82經常爆分鐘嗎:吾系''
83電話費係邊個交的:44444UNCLE
84爆分鐘會吾會仲傾:會,,計住咁囉’
85為什麼會爆分鐘:傾得多,,咪爆囉''
86最多和誰人傾電話:希雯,,,
87o岩o岩同邊個傾:希雯//**
88會傾到天光嗎:會,,,,,
89可以和朋友傾三粒鐘以上也不倦?:可以
90是不是和喜歡的人傾很久: 系...
91就算有DEAD AIR也只等對方掛線:吾知牙**
92不敢打給喜歡的人:YSSSS
93喜歡喜歡的人的聲音嗎:OK LA,,
94自己的聲音如何啦: 難聽到嘔牙,
95電話桌布是什麼:我囉//
96鈴聲呢: 自欺欺人...
97想換電話嗎: 吾想,,
98現在腦海中閃出什麼念頭:快D做呢份問卷'''
99很好,那麼你從那裡得知問卷:DIARXP'
100對這問卷的評價:冇,,好似有D無聊

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   



        

咁今日就11點起身睇孫悟空,,咁就諗住今日去牙e到,咁我就2點幾到就過去喇,,,,同d表妹玩左陣,,就食飯喇,then.....睇電視la'

'ya...跟住幫d表妹洗白白'''哈哈..沖得唔好唔好怪我牙,,沖到11點到,,再等埋d表妹訓教**就開始我地既活動喇,,

就係玩'錯'dee.. .. .賭徒咖要..點算好呢**開頭玩吾系咁好咖,,,玩玩下就贏錢喇,,ya’玩到4點幾=]想諗住落街食宵夜咖---

但佢地話不如等多陣食早餐la,,,咁我地玩到6點幾就落街食''''哈哈哈>>>>我仲叫埋希雯tim,,wakaka’>v<'

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]