早上--iN 吉吉wif r0nKY & PeonY *
再番學校抄功課,,-v-"
刀疤勳...尋日msN wif hiM xD
早左一陣早會就上去電腦ROom到考英文的其中一個試,,sh!t...C都未C 過本 storY booK...
做完了,,先知原來交唔到 -o-" 那麼做來有甚麼用呢??
那麼做好的答案去了哪裡呢?! PK..
Gc堂x2--siR冇番 =vv="
..
..
..
..
到體育堂啦,,/打波wif Cc & 阿 linG *
放學wif ronkY ^^ 好早到屋企 =p
plaY MsN..
p.s..跟Ronky 唸定 放假去邊la!!情人節同佢"煲"碟~~期待情人節``
|