Qooza Member Login Write Forum
暱稱: 呀儀
性別: 女
國家: 香港

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

中2生涯正式完結!!!!!!!!!!!!!!!!

2006 年 7 月 12 日  星期三

......已經有2日冇打lo....

becaz of同bb玩呀.....

....我表弟派左去我呢間.....what the,,,,,

我d野就會比佢爆哂.....    ! v ! 凸

好無奈尼"""""""

 

中2生涯正式完結lu...............

仲記得呢一年岩岩開始我都吾息大家(除左1e個d...)

仲覺得你地好似吾知點咁....不過息落又吾係呀...

覺得你地好玩得.....我中2 2a的每一個...(除某某外)

 

派左乘積表喇.....

.(佢要我地出去單獨同佢傾...我出到去腳震呀!!!)

甘次吾係尾啦啦.....好開心.....

不過我諗都吾可以去返3a囉.......

 

同班同學 

作曲:陳台證|填詞:林夕 |  編曲:陳台證

畢業之後想單獨聚頭 你這短暫的老朋友 我先想一個理由
不如我拿著我的拳頭 預備替我的肚皮報仇 年少輕狂多麼荒謬
那時候 你追著我在走 可是我們一步步在成熟 再不會牽手

 I don't wanna say goodbye 好光陰過去不回來
 時間過得那麼快 我們的過去 輸了給現在
 關係生疏了 有默契卻贏了未來

只有你肯聽我哀與愁 聽到哭出來感同身受 那是最要好的時候
不多久 我們各有各走 時間用在女朋友和奮鬥 隔著了鴻溝

 I don't wanna say goodbye 好光陰過去不回來
 時間過得那麼快 我們的過去 輸了給現在
 關係生疏了 有默契卻贏了未來

你有空 隨時歡迎你來 我像小孩 從再見後再重來

 I don't wanna say goodbye 好光陰過去不回來
 時間過得那麼快 我們的過去 輸了給現在
 關係生疏了 有默契卻贏了未來

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 143 | »