無奈的一day
妖___部mp3壞左tim(搞到我係中文冇得listen)
...miss ng有返呀甘日@.@
要上eng呀----
甘日我地班好擁若咁
個個都巨手= 3 =(我都有)
....佢唔記得带字典呀.....
比miss ng話呀..><''
中文個時我地勁白痴
我同奀同嫻玩唔笑
不過個個都笑勁搞野
可能你覺得一d都唔好笑
不過你係我就會覺得好好笑嫁喇
妖___好憎天日的dt呀
好煩嫁__= =
« | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | ... | 143 | »