哇!!*
尋晚龜龜成3點打黎..
講佢諗到搵邊個去睇avril-v-
之後又訓返
到左朝早10 點幾牙哥+吻吻一齊打黎
又嘈醒左我
唉t^t
之後返左去練司儀稿
之後就返天慈做活動
有個細路勁吾鋸佢L0*
系禁攪攪震
妖佢..勁多人吾鋸佢l0*
完左之後...
牙pat、肥雞、徐b、謝ming 又黎左我屋企
玩到6點走啦
我亦都要走.....
又練司儀-v-
之後練練練.....肥雞同tasha 系禁搞gap
玩下玩下...傾下傾下禁就8點幾
成9點先返到屋企