今日朝同龜龜、文燕仲有龜龜個細佬一齊游水
晏d仲要去太古t!m....
於是佢地就我
-v-....9點系樓下等
原來今日系吾洗錢架l0*
入去個陣..個人仲要同我地講
"記住要著泳衣"
可惜我冇泳衣
出到去
都冇人捉我既xD*
佢地個個都識得游.....得我一個吾識-333333-
佢地系到游游游....我系到浸浸浸
之後我就11點吾游啦..一陣出太古
吾系吾夠時間
12點幾先出得門口-\/-
之後就系南昌等埋betty就一齊去啦
支力到我......有陣時
聽聽下訓著左-3333333-*
幾經辛苦...終於完左
點知走個陣...個個都有隻蕉-v-
蕉蕉蕉..
天公不造美!*
落雨w0*
個個人都衢去地鐵站xD*
系好戲氛班人先勁
吾知系邊到搵到一塊勁大既布
成大班冇帶遮系晒入面
之後就搭地鐵走啦
我地系地鐵到玩玩玩
我地玩到勁大聲xD*
之後d人一個一個走晒
得返我、free be、tasha 、練楠、仲有牙昌
牙昌佢先搞笑...買飛只系買到銅鑼灣
搞到自己一個行去客務中心
之後就搭西鐵返-v-
佢地個個都同我吾同路
搞到自己一個-v-....
{{擺左d 相系相簿}}*
|