今日朝早牙pat返到學校之前先記得吾記得囉free writing,跟住佢跑返去囉,我係到等,等左佢好奈,等吾到佢我自己走先^^"。
今日中文堂黎左實習老師,佢叫李凌,好怪牙!!佢係牙sir,好樣衰!!!!臨落堂前,佢每人派左張野,听我地寫今日吾明d夥,我就寫左"你覺得我地班點牙??你係吾係第一次做實習老師??為解你要做老師??"
陳豪然仲勁"呢課書有幾多個字,連標點符號??"我聽完都o晒咀=0="
唉!聽日可能吾打喇!!因為聽日放學後要返大陸拜山,唉,好吾想返,牙媽同牙daddy吾比!!嗚嗚...
|