2007 年 12 月 23 日 星期日  |
| 白痴`________) |
分類: 未分類 |
今日6:am 先訓
Y0Y0*
之後我竟然吾記得做一件好重要既事
打比肥羊♥
對吾住耶;/_____________\
之後整埋D野
去搵雞雞♥一齊食lunch
雞雞♥好令仔xP
一路食飯一路傾左好多野
好好笑xP
食左成粒鐘
返去搵龜龜♥文燕♥lu`
我地系龜龜♥屋企打牌
不9
我地出左北江同銀座
系到玩玩玩
呵`
玩到6點幾返屋企拉
乖寶寶xP


  

|
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 380 | »  |
|