我唔開心~~~~~~~~
我今日唔知做咩∼放學個時唔知做咩好似好唔開心咁 而家都變得好暴力,俾之前仲暴力∼ 我唔知點解我會變得咁暴力呀! 我諗我真係應該去懂得放棄∼ 而家我既心真係好亂呀!我真係唔知可以點做呀!
我諗我有可能真係愛上了你
既然係真係鍾意一個人既話點解唔可以講出黎呢? 不過我到而家都唔知係咪鍾意你架∼ 可能我同阿俊既野已經放開左啦! 佢都唔係我想要既男仔∼ 都成二年幾無拍啦∼同阿俊既事都過去左啦! 同佢一齊個時都幾開心下∼ 我有事個時佢會不顧一切去幫我 唔理係咩事,佢都會,我未試過我會對一個人既感情係咁深架∼ 而家開始就係我還我,佢還佢∼
想點
而家我都唔知想點,好似好煩咁 我而家可以做d咩∼返工返左唔夠五日就冇返 有錢個時就唔知點用,冇錢個時想用都冇得用 佢到底幾時還錢,我而家真係好等錢用呀! 如果佢快d還錢就好啦!不過佢連電話都改左 佢應該係想避我∼佢應該知避得一時避唔到一世架 我係學校日日都見到佢∼我又唔可能去追∼ 而家我應該點做呀!有冇人可能教我點做先係對呀!
[ 此日誌受密碼保護 ]
返學了~~~~~
其實我今日係好唔想返學架! 返學好悶呀!做錯野又要俾老師罵 我就傻啦!雖然今日功課就唔係好多 但係我就搵唔到份報紙呀! 老師講d野我又唔係好明佢講咩 唉∼算啦!唔講啦! 總知悶啦∼∼∼∼