tracyho
暱稱: Tracy
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
你還記得嗎?
2011-01-05
2011-01-02
2011-01-01
2010-12-31
文章分類
全部 (231)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
站內搜尋

 

         
 
2008 年 2 月 23 日  星期六  


 2008-02-23

今日去左職業博覽...

覺得好悶...

冇咩野睇...

仲以為好多野睇既添...

之後我地就去左食野...

行街...

之後就食我鍾意既許留山...

再之後就去左玩...

佢係玩打果個唔知咩(唔點咁講)

我見佢地玩得咁開心...

我又想試下...

但係之前體育堂做體能...

整到隻手痛...

又唔係好想喎...

不過最後我都忍唔到...

玩左...

有8千多d...

好開心...

之後莊文趙展都有8千幾...

好勁...!!!

之後我都想再打得高d...

就再打多幾次...

點知...

可以話係...

一次比一次低...

真係慘呀...

之後阿豆佢地都有玩...

阿豆仲好勁添呀...

破左記錄...

玩完依樣...

我地玩籃球...

超累...

仲玩到甩褲...

好誇張...

哈哈...

好彩莊文佢幫我整番好咋...

玩多陣...

就行左陣...

去食野...

果陣已經行到好多死啦...

最後搵到間幾好味既餐廳...

唔錯...

係貴左dd姐...

食完就番屋企啦...

今日真係玩得好開心呀...!!!

聽日就家長日啦...

唔知又有幾多個括號呢...???

今次考得好差呀...

連平時分都唔合格...

d考試卷都唔知點拉...

只係講英文同附數已經拉死左我啦...

不過之前施sir話我...

平均分合格...

咁都好d...

^^...

希望聽日施sir先我啦...

因為我覺得區淑誼好煩...

會講好耐先比我走...

 

 

刊登時間:2008-02-23 10:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]