| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

| 平安夜... |
今日成班一齊去玩...
開頭唱k...
之後去左食壽司...
等左成3個鐘...
食得個個幾鐘就走啦...
真係等得耐呀...
食辣辣壽司...
食左兩件...
開頭睇佢好似好辣咁...
點知冇feel既...
好彩姐...
哈哈...
之後我地去左尖咀倒數...
仲諗住好似平時睇電視咁...
好多人一齊數...
點知我數左都唔知呀...
真係慘呀...
不過都好開心呀...
可以同班fd過...
最重要既係...
可以同低b過呀...
哈哈...!!!
番屋企搭地鐵果陣...
同瑞萍癲...
笑到我肚都痛...
仲要比班友仔望住哂...
好似好想黎打我地咁呀...
不過都好開心呀...!!!
大家聖誕快樂呀...!!!
|
|
|
« | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | ... | 231 | »
|