黑人憎........
琴日咪落雨既∼∼∼
今日呀.......
諗住收3果陣時呀...
我上面果層樓...
咁岩佢又收3...
d水..
全部倒哂落黎...
我真係把火呀!!!!!!!!!!!!
咪鬧佢囉!<<好大聲咁
你知唔知呀...<<<好樣衰嫁.係到嗌
跟住佢就唔整喇...
過左幾秒到...
佢又黎..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我真係估唔到..
我用粗口黎鬧佢...<<<<不必多講
超勁多水喎!!!!!!
好彩我仲未收得哂..xxx<<落雨x住果d野
我明明整走哂d水嫁!!!
佢又同我整d水落黎!!!!!!!!!!!!
你話佢係咪好pk????????
妖!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

|