|
|
2006 年 4 月 23 日 星期日  |
| 嘻*\\,, |
分類: 未分類 |
今日早左起身,,
哈哈,,係米好乖乖呢!?xD""
牙沈今日黎左我home,,
做中文pRoJeCt牙,,
哈哈,,我地做得好小小咋..
因為同左我細佬打麻雀..
我大果個細佬狂自摸,,我同牙沈爆無奈,,=]*
跟住我去畫畫,,
點知,,唔記得左改左時間,,搞到冇得上堂))
SO我去左同沈沈還豬豬,,同借豬,,嘻*
好喇,,唔講喇,,我要訓訓喇,,
|
| 發表時間:2006-04-23 12:45 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | ... | 182 | »
|