|
|
2006 年 2 月 25 日 星期六  |
| 唉.... |
分類: 未分類 |
唉...個個星期6都係咁樣...冇d新意....><''
今日11點幾就起左身lu...(今日係俾我細佬嘈醒左先咁早...爆無奈..)
唉,....醒左又訓唔留wo....頂..
一起身個頭勁痛...食左d藥..好番dd...but都係痛...=]
之後沖左個涼....舒服左好多*...xd''
跟住就去左畫畫lu~*
畫完畫就番屋企打機...打到而家...xd''
今日都冇咩野好講la...
BIbi*=,,]]''

|
| 發表時間:2006-02-25 06:25 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | ... | 182 | »
|