今日又要番學LU`,,,勁悶滴`-]
上歷史訓足成堂''MISS梁都唔話既,,
而且講中歷WO`悶死了`講西歷我就聽'''
跟住MUSIC`勁嘈LOR我地班'''搞到MISS嬲嬲滴`-V-
不過唔洗罰''嘰,,我成日同MISS講話要睇BALLET`太好睇了''
最近愛上BALLET MA`,,KEKE`
我成日問牙MA做乜要我細個學功夫*`咁粗魯''
跟住LUNCH`去左體育館反''同2A定2D同分''50''巧低唷''
之後上堂LA`肥豬話`岩岩飲到肚痛,,′
笑死''KAKA∼全級飲COLA最快''
飲咁快幹MA??樣衰滴`,,幾辛苦先到放學YA`...
今日何燕芳冇鬧我地`,,旦系有同我地講笑,,
LILY姐條仔----麥SIR都有講笑''
笑到我地成班死死下,,有D唔笑既串牙SIR,,
旦俾牙SIR串番`又笑過`嘰嘰
對了`,,今日我知左入咩LA..
入左排球同辯論YA`[[HAPI**∼]]
仲入埋PC添,,YO,,
仲淨番義工唔知入唔入到啫,,其他都入到了唷...嘻嘻''>V<
唔打了,,我要訓了,,BIBI`>V<
|