| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 9 日 星期四  |  |
嗚嗚~ |
今朝又好遲先番到學校~
不過冇遲到~
之後番課室*~
陳sir*講緊野果陣~
徐梓軒*冇端端開門入黎~
話"阿sir*~上堂啦*!!"~
跟住阿sir*話~
"傻既~都未打鐘!!"~
我覺得佢好大膽啊~
竟然夠膽開門入黎~
講哩d野~
第一堂電腦*~
都係咁啦~
跟住英文*~
喊左兩堂~
因為咩??
唔想講啦~
小息*仲未喊完~
仲俾陳子麒*&徐梓軒*見到~
唉~
真係唔好采啊~
佢地兩個都有安慰我~
多謝唷*~
佢地諗住入班房既~
但係我地班d人唔俾佢地入黎~
清清*都唔俾佢地入~
因為清清*知我唔想俾佢地見到我喊個樣~
跟住maths*~
又要小測*~
都識既~
不過有d都係出cat*架~
之後係宗教*&世屎*~
兩堂講唔夠10句*~
lunch*冇咁唔開心啦~
跟住D.T*~
我果個都整得好靚架~
上完D.T*~
睇1C*d人上p.e*~
徐梓軒*同陳子麒*係咁同我揮手*~
勁搞笑啊~
I.S*又小測*~
d問題好搞笑架~
係要作句架~
其中一題係要我地用"牛扒"作句~
白痴架~
我同phoebe*係咁笑~
放學之後*~
同阿桂佢地去許留山*果度傾計~
|
我POST*既時間唷*: 2006-03-09 07:07 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

« | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | ... | 314 | »
|