| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 24 日 星期二  |  |
頂唔順啦~ |
今日番去要o係操場上早會啊~
唉~
企左好耐~
又要我地張野~
麻煩到死~
上英文堂~
miss yeung講番渠王琴日打交果件事~
講左成堂~
呵呵~
不過仲有一堂~
果堂就同邦邦Bb玩~
I.S堂~
陳sir竟然鬧人wo~
未見過啊~
maths堂好嬲啊~
果陣我聽緊mp3~
呂sir派左張紙~
唔知用黎畫咩既~
我同Phoebe都冇~
我後面既隔離果隻班點狗好乞我憎啊~
好大聲咁話:「前面傳啦~!!」
我聽到哩句野之後~
就好大聲咁話:「你on9架~我都冇啦~
傳乜Q啊~
妖~仆街啦你~
咁鐘意傳~咪自己傳飽佢lo!!」~
佢就好無奈答:「我叫嚴浩東傳姐嘛!」~
我又答佢:「嚴浩東都冇啦~你自己唔識同阿sir講架~」~
阿sir聽到我地o係度吵~
問咩事~
我咪話冇紙啊~
肥仔就羅過黎啦~
lunch都係咁啦~
P.E堂又要跑10分鐘~
攰死啦~
之後同cmc*打羽毛球~
放學就同阿茵幫阿桂佢地班拆壁報~
其間有d野好搞笑既~
之後我地就去買野~
5點幾番屋企~
跟住訓覺~
可能太攰啦~
7點幾諗住傾icq~
點知on唔到~
咁咪唔玩lo~
以家就一時上到~
一時上唔到~
不過就算上到~
都係2秒=.=!~
唉~
連ICQ都玩我~
p.s: 我星期四番大陸啊~
日記都會寫既~
不過唔係每日都寫
icq都會on架~
要等得閒先wo~
2月6,7號~
我可能唔會番學架~
so everybody 唔好掛住我啦~
嘻嘻~
|
我POST*既時間唷*: 2006-01-24 09:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

« | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | ... | 314 | »
|