| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 17 日 星期二  |  |
開心開心~ |
今朝o係MTR見到cmc&明詩~
就一齊行~
今日第一堂就派英文30%果part~
唉~
得14.5分咋~
另外果70%miss發癲話聽日先派~
英聆就得16=.=!~
不過英作又好好~
68分啊~
應該係我地英文堂果半班最高分果個啊~
勁開心啊~
中文堂就調位~
因為miss lee俾我地逼~
哈哈~
我調左去第六行尾二果個~
同陳嘉敏一齊坐^^~
科學堂由個肥肥地既阿sir派卷~
大家係咪好想知我幾多分呢??
就係80分啊^^~
全班第一係81分~
好開心啊~
maths堂Chaning House*調過黎同我地傾計啊^^~
lunch好多人都冇訂飯~
so miss lee話冇飯既d人企o係度~
哈哈~
我咁醒~
梗係即刻羅人地果d頂住先啦~
上p.e~
傾陸運會d野~
我參加左100,200米,跳遠~
因為個個都要參加架~
放學陪阿茵去剪頭髮~
之後我同桂玲走先~
|
我POST*既時間唷*: 2006-01-17 09:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

« | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | ... | 314 | »
|