今朝差唔多10點*先起身,,,
對我黎講晏*架啦!
可能琴晚夜訓*啦~
又得番自己一個o係屋企*~ 好慘*唷!
不過都幾好*~ 冇人煩*住哂~
之後諗住玩電腦*,,, 點知又上唔到網*~ 激死我啦~
淨係開住部電腦聽歌*~
過左陣邊聽歌*,,, 邊做Maths*~
差唔多11點~ 陳紫君*打電話*黎! 同佢傾左陣啦~
之後打俾Cmc*~
我地又傾緊xxx*d野~ 好秘密*架,,, 俾果個人知到左就慘*啦! ><*!
傾番xxx*平時d野~ 我地d諗法係一致*架!
我地都係有d野想講*,,, 但係又知同邊個講*好~
咁岩我同佢講*,,, 佢又同我講*番! 呵,,,
So*好多野傾!
跟住叫Cmc*on我icq*~
佢就用我icq*同軒*傾*左陣!
仲俾Cmc*知左d野tim~
佢仲扮我黎玩*cck*~
傾到1點*,,, 牙媽*特登買左d野羅上黎俾我食*! 咁就冇傾lu~
食*完之後~ 打番俾Cmc*...
問佢有冇off*我個icq*~
之後我地又繼續*傾*啦~
我發覺Cmc*d記憶力*真係"好好*"牙~
都唔知點*形容*佢啦~
邊同佢傾,,, 邊做Maths*! 算唔算係1心2用*呢???
傾到2點幾*就冇傾lu~
跟住溫ERS*~
溫左陣,,, 好眼訓*~ 就唔溫啦~
又o係度聽歌*~ 悶爆*!
聽聽下好眼訓*,,,
訓教*,,, 訓*到4點*起身~
繼續做Maths*~
做到5點幾*,,, 要補習*lu~
補到7點*~
玩*電腦~ 有個F.3*add我~ 唔識佢=.=!
原來係陳柏軒*俾我個MSN*佢~
果個人係羅潤禧*~ 都係唔識佢!
傾*左好耐*~ 都唔知傾*過d乜! 乜都傾*既~
傾傾*下陳紫君*打電話黎~
一邊同羅潤禧*傾MSN*~ 一邊同陳紫君*傾電話*!
傾到8點*~ 要食飯*lu~ 就冇傾啦!
跟住就梗係要溫書*啦~
溫Eng*... 溫到11點幾!
又玩電腦*啦~ 呵*!!!
好攰*牙~ 日日都溫*到咁夜,,, 又唔夠訓*!
唉~ 搞*到個樣好殘*~ 簡直係不似人形*牙~
頂*唔順啦~ 有d想死*既感覺*~
係咁啦~
88lu*~
p.s: Thx*Cmc*今日陪我傾計咋,,,
如果唔係肯定悶*死唷!
|