今朝又係7點*起身~
7:40*出門口*~
去到藍田*MTR*依然*係我最早*!!!
一路*同清清*傾計~
番到學校*~
又要排隊*!!!
I.T*~
又同清清*傾計~
英文*,,,
次次*講親*Reader*都好似催眠*曲*架~
可能琴晚*又夜訓*啦~ 好易訓*著架~
小息,,, 儀*問我邊個係Mandy*~
都知冇好野*架啦~ 原來真係陳柏軒*琴日問*我果d野*!!!
Mandy*仲喊*咪tim...
Maths*~
又要小測*啦~
我哩d平時*唔聽書*既人又點會*識*啊~
亂咁做*~ 之後就訓*覺lu~
ERS*~
Miss Chan*未黎之前~
成班*女仔*去哂廁所*!!!
成堂*都o係度畫*本書... 都冇咁悶*~
世屎*,,,
Miss莊*o係度講*世屎*份Project*d野~
咁就成堂*啦~
Lunch*~
Cmc*羅左CCk*既眼鏡*去帶*~
玩*完佢副眼鏡*之後~
我地去左Library*~
有條友*要出去*~
諗住開*後面果道門*...
但係果道門*係開*唔到架嘛~
勁羅*啊~
我地係咁笑*佢~
之後落去*俾番副眼鏡CCk*!!!
落到去~
無端端*有隻鞋飛*左落黎*~
我地一睇*就知係儀*架啦~
之後清清*就羅番*上去俾儀*啦...
原來儀*諗住踢*個汽水罐*既~
點知連隻鞋*都踢*咪出去*!!!
好搞笑*啊~
之後見到*香喵*,AMA*&Koey*,麟*&麒*玩*緊畫粉筆*落人地件衫*度...
本身唔關*我事既~
但係麒*又無端端*畫*落我件衫*度...
我冇理由*唔報仇*架嘛~
咪追*殺佢lo~
但係著果對*鞋又跑*唔到~
算,,, 我忍*!!! 咪去洗*件衫*lo~
點知佢又黎畫*我件衫*,,,
仲係畫*好多啊~ 又去追殺*佢啦~
都係跑*唔到~
就除*左件冷衫*洗*啦~
唔係麒*畫*我件衫*~ 使乜多此一舉*啊!!!
之後個Prefect*捉*左佢地幾個*~
我岩岩*洗*哂d粉筆漬*~
本身唔知邊個*都話我有份*架~
麒*就同個Prefect*講唔關我事*,,, 係佢畫*我既~
咁又走*lu~ 好采*佢同個Prefect*講咋...
Thx*唷~
D.T*~
整*個鎖匙扣*,,, 都係同清清*傾計~
之後睇*軒*上P.E*~
好耐*冇睇*啦~ 成日星期四*都放假*既!!
不過佢真係好得意*啊~ 打籃球*個樣都咁得意*架><*...
之後見*佢射籃*,,, 企*到咁遠*都入*到~
好勁*唷^^*~
睇*左5分鐘*咋~ 陳Sir*就黎*左~
咁快黎托*咩!!! 搞到*我冇得睇*,,,
但係一見到陳Sir*果陣d人勁搞笑*啊~
笑*死唷...
陳Sir*話今日*要教*哂先好*走wo~
落左堂*佢先講*完~
又話執*咪d垃圾*先走*得...
之後就調位*啦,,,
都唔知佢識唔識*調位*既...
話一行行*調*wo~ 咁調法*使叫*你調位*咩~
我要同果個鴨嘴獸*坐wo~
我寧願同蔡正康*坐*都唔同佢坐*啊~
好唔開心*啊~ 我已經第四次坐*第二個*位啦~
之後陳Sir*話有意見*或者想再調(既~
寫張紙*仔俾佢wo*~
我咪寫*lo!!! 死*都唔同鴨嘴獸*坐*啊!!!
之後o係學校*度傾計*,,,
我同清清*仲同麟*上去GMMLC* tim~
之後麟*就同張旨樂*走*左啦~
真係唔識珍惜*機會*既~
之後麟*打電話*黎~
叫*我地去佢屋企*樓下個公園*度玩*~
采*佢都傻*啊~
佢執邊*果個張旨樂*o係度咿咿哦哦*~ 好吵*啊!!!
傾*左陣*就收線*啦~
差唔多4點幾*就走*lu~
唔想咁快番屋企*,,, 但係又冇地方*玩*!!!
咪番屋企*lo~
同奶媽*一齊行*!!!
係咁啦~
88lu*~
|