traki416
暱稱: 徐仔′▽‵
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« November 2024 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 901
今日人氣: 0
累積人氣: 4686
貓之報恩 幻化成風
最近訪客
最近沒有訪客
2013 年 2 月 25 日  星期一   晴天


唉=v=... 分類: 未分類

((亂稔野mode))

其實曾經稔過如果有一日我死左的話會點....

比如話海賊王為我停播(冇可能)我D畫比人拎去拍賣(都冇可能)(畫家死後先出名哈XD)學校早會宣布有位優秀的同學去世(呢個有可能~_~)

會唔會有人喊呢

會唔會有人為我難過

老師,家人,朋友,網友,鍾意既人etc

撇除網上唔講 死左冇人知 頂多當潛水

老師會唔會難過

家人又會點

知道左反應會系點

朋友會唔會為我喊

唔熟既同學會唔會都會唔開心~_~

定系當冇事發生 當沖下廁所甘?

會唔會因為我死左,因為我唔系度為我流淚

我原本每日身處既地方會唔會有改變

琴日問左老豆呢個問題

我問 如果我死左你會唔會喊

老豆冇答 佢淨系話 比嫲嫲聽到佢實打死你

唉不過其實我死左都冇乜野 世界唔會變

地球繼續轉 在意的只系人地心點稔

不過 當自己真系死左之後

世界上發生既野你唔會知

唉=v=....

~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~

話說就系今年利事錢好少~_~

新年假冇做過功課甘濟翻到學校先同大夥兒一起抄抄抄~~~

結果開學第一日之後就病了= =+

久違的感冒 發燒啊啊啊 果然難頂 全身熱血沸騰wakakakak

坐又唔系訓又唔系企又唔系總之都系超級辛苦

唔洗翻學系開心系屋企hea但冇翻兩日已經好多功課等住你hehehehehe.....

丫丫丫就黎要離鄉別井去軍訓了

好似系去中山?三日兩夜

有D驚驚地驚D教官好惡哈哈~_~

好似話要勁夜訓但要勁早起身sosad

小五都去過...果次果然十分難忘

軍訓D啊ir好惡惡惡惡惡=v=+...

保佑平安翻黎wakakakak

~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~

Rolling in the Deep 巧巧聽des ne

開頭聽覺得麻麻但聽多幾次就覺得好好聽XD






訪客留言 (返回 traki416 的日誌)


JOjO_528 於 2013-03-01 04:16 AM 發表:
我成日刀會諗你呢D問題XD
結果:無答案
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



爽子xd 於 2013-02-26 06:55 PM 發表:
徐仔做咩無lala諗哩啲野雖然爽子都有諗過
講得啱丫死左之後啲野你吾會知
吾好諗太多野la*_*
爽子去過軍訓@@真係超級辛苦lo!
吾好提la|_|
話說就係徐仔係咪中二?*_*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



silentboy 於 2013-02-25 09:39 PM 發表:
我都有想過這個問題(貌似每個人都會想)
結論是愛我的人會傷心,不愛我的人開心
只有家人會一輩子想念自己,朋友,老師都只會傷心一下子
也許第2天就要繼續上堂
所以別再想這麼多了,活在當下吧
 
新年沒多久就病可要小心身體!
 
PS 下次可以做功課哦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉系啊~~
其實都有系度稔我死左D唔中意我既或者超憎我既會唔會都有少少難過呢~???
家人會永遠將我惦記在心裡
希望遇到同家人一樣對待我既朋友~_~
當然我唔想死~活在當下!!
哈哈老豆系新年假就病左 可能系佢傳染的XD
哈哈會的XDDDD
Posted at 2013-02-26 05:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



a3097 於 2013-02-25 08:45 PM 發表:
所以要活在當下啊
人生總有一些意料不到的事情唉
新年前一日ko~!
利是錢不嬲都好少
利是封多都不代表有好多利是錢
軍訓係點架@@
徐仔保重啦!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

活在當下啊~_~...
是的 人生太多驚喜了
真快手啊XDDD
啊哈哈雖然都系一向都唔多但係今年特少=皿=+
軍訓...我都唔知啊~~~~
到時就知~~唔知同小學一唔一樣呢XD
我會的XDD!!!!!
Posted at 2013-02-26 05:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chunji1005 於 2013-02-25 07:12 PM 發表:
我黎啦我黎啦xd.
如果妳吾系度我會好吾開心架:(..
雖然我地可能冇以前甘老友...
但系我既知己仲系妳>_<!
點會冇野呢...
甘我就冇左個知己/___\..
吾好亂諗啦:).
妳吾系度有好多人都會好傷心架T___T..
Always Smile:))).
-
我利是錢都好少QAQ
軍訓Fighting>_<!!
我細佬去完訓練營了xd.
我好記得我地比人鬧得好柑lol
-
廷好聽的ava.
背景音樂也是x).
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

wow桐啊桐啊桐啊你來了T_T
見到你甘講真系開心T_T
hehe唔好怪我甘講但實在地說同你疏遠了不少
已經唔似以前甘唉/0\
但系我地仲系朋友的QVQ!!!
你死左我一樣會傷心的
所以搵我敘敘舊吧/v\
雖然唔系成日得閒sosad
甘就好了~
其實main point都系想自己死左之後會有人為自己唔開心姐hehe
甘樣覺得自己受重視D~_~?
OH I WILL^_^<3
-
Wow聽到個同學話自己$6000幾利事幾想一野捏死佢
咦咦我以為佢6年級timXD
-
系lolSADbutGOODmemories
系的系的XD
Posted at 2013-02-25 07:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MelodyFan 於 2013-02-25 06:53 PM 發表:
探小除除~
嗯...不要想不吉利既事~
軍訓?訓練營?
記得中學岩岩開學去左,
不過5係中山!
 
唯菈 字
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝探謝探~~
我要叫你唯菈嗎:3:3~!!!
oh知道了~~~不會想的了XD
小學的系紀律訓練營
中學的系軍訓XDDD
 
哈哈點啊lol好唔好玩啊哈哈哈XD
Posted at 2013-02-25 06:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kinkilau210 於 2013-02-25 06:43 PM 發表:
Adele!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我超喜歡她~~唱歌好好聽~~
Rolling in the deep~~~
我仲未拆得利是錢..((杯具
自己死了...就是死了吧?
我想起這句了orz >> 你有看過嗎?那個黑暗的世界
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

YS!!!!!!!!
聽完呢首聽埋其他的覺得唱得超級好聽LIKE\v/
其實我都未拆不過得好少利事封..
上年明明超多的= =+
我唔貪心的最好封封一百蚊啊哈哈最好五百仲好啊哈哈(你去死
啊我都唔知T_T
噢...熄燈之後就是黑暗的世界..人家怕黑(?
Posted at 2013-02-25 06:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]