*§..█┬RαΜγ゚゚ξ!!**日記仔*
○●日日..有乜事都會比大家知道..●○
〔不論開心??定係唔開心.〕
▁▂▃▄▅都會同睇我日記既人分享**▅▄▃▂▁
×╳希望你會係我日記板既一分子記得留言╳×
tramy414
暱稱: §..█┬RαΜγ゚゚ξ!!**
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 3 月 27 日  星期一

晴天

 

o哂咀..**!!/\ 不安

今日又落雨..**

上堂...?!唔記得啦....

放學...::o哂咀...

今日放學...陪winG彤去屈臣氏..買野...

因為呢樣野,,搞到我O哂咀...

佢本應..係好順利咁買完就走嫁啦...

不過行得慢得仔=.=""比dd sales..阻住左=3=...

佢地話彤唔好買個隻...買佢地個隻...

又話彤買得唔岩...up左N咁多野...

搞搞下..又搞到我身上...

又同我sales個d唔知乜q野..又搞到我o哂....

仲要係勁貴..冇事嗎...叫我買??

我買33仲好過啦...都低低地既....

我諗左好多理由黎甩佢..唔買...

搞到我好似唔知點咁...

彤比佢sales下sales下...買左好多$$

200幾都有既.,,,聽日佢仲要去...扲埋個d野...

搞左我地好耐...頂佢...勁想叫佢收皮=.=""

佢2個真係搞到我地幾個o哂咀...

聽日我死都唔想再陪彤去啦...

好q驚...唔好搞我仲好...help***-/\-""

唔關事..(ps黎姐))

呢排d人勁鍾意玩100問...

我又想玩...不過會唔會比人話跟風呢??

sor囉..我都唔想..不過我真係想玩..kaka...請不要怪我跟風..>v<""

01. 名字:﹏TRamy**""

02. 花名:都係tramy**/.\

03. 鞋號:37(好q大) @_@

04. 高度:得150幾咋..o哂==""高左好多嫁啦..

05. 頭髮顏色:黑色囉...(不過好想c下第2d色__)

06. 兄弟姊妹:11個丫妹..**11個細佬

07. 喜歡洗澡時唱的歌:鍾意唱...諗到咩唱咩..>v<""
08. 喜歡唱歌:好喜歡(不過冇膽唱比人聽))

09. 生日:4月14號(好邪牙..)

10. 星座:咩咩../*

11. 用左手或右手:淨係識得用..右手..

12. 鞋子或者是拖鞋:......唔明 @_@ 鞋子?

13. 可口可樂或者百事可樂:可口可樂

14. 在一段愛情關係中想要什麼:堅定不移既愛

15. 有沒有試過越軌:都未有..=.=""點越軌先..

16. 有沒有結婚:梗冇啦..o哂..咩100問黎嫁..


17. 現在在聽的歌:冇丫..好比心機咁做緊呢個100問..**

18. 喜愛的香水:唔鍾意...有d好xx

19. 喜愛的電影:好睇就鍾意..

20. 喜愛的數字:4...(因為可以係4ever)

21. 喜歡的樸克牌遊戲:唔鍾意=3=..

22. 喜愛的電台:冇乜

23. 喜愛的運動:um..唔鍾意郁..=.=

24. 喜愛的地方:有fd既地方..**

25. 喜愛的食物:雞肉

26. 喜愛的電視節目:都係好睇.就鍾意..

27. 喜愛的卡通:marimo(應該就好限人知係乜黎既..!??)

28. 喜歡的個性:真d..唔好收埋收埋..乜都扲出黎講...><
29. 喜愛的顏色:藍

30. 計劃過生小孩:視乎日後經濟情況而定 =w=

31. 想有幾個小孩 : 2(1男1女)

32. 急不及待要說的話:頂!

33. 想過結婚:有

34. 想過未婚生子:絕對唔要!

35. 有一個男友或女友:冇=3='"(專扲人d衰點黎問)

36. 有沒有暗戀別人:好耐前既事了(唔好問我..唔想講))

37. 什麼傷你最深:f.1個陣..好唔開心牙..唔好問啦=3=..

38. 音樂或電視:電視

39. 男生或女生:梗係男又有女又有先開心嘛!

40. 綠色或藍色:藍色

41. 粉紅或紫色:紫色

42. 夏天或冬天:冬天,寧願凍都唔想出汗...

43. 晚上或白天:白天

44. 喜歡逛街和到處留連:2樣都鍾意..**

45. 喜歡好笑的東西:當然 XD(勁鍾意笑..因為諗唔起傷心事..)

46. 你聽到這時會知道我在 :下........o哂..第2次o咀..*

47. 你去哪一間學校:何中*
48. 享受自己平時做的事:夜晚個陣 XD

49. 最令你興奮的事:識到班我最愛既fd~*

50. 他們是誰:好多..要講哂出黎呀..um=.=有..yuki,heidi,vicko,lillian,janet,catherine,媽媽,傑傑,fox,喜喜,彤,mo,宜=.="冇啦(不過頭個幾個係我至愛..唔係..個個都0係==3)

51. 最笨的人:個個都會有傻樣..

52. 最有善的朋友:我所有好朋友!Goods!

53. 最好笑的朋友:我,,>v<""

54. 最矮的朋友:..唔豬lu..,,唔同班..都冇問過..

55. 一個朋友可以對你做出的最差的事:出賣我..憎死你..呃我..黑人憎..我比人笑..你又笑埋一份..

58. 有了另一半之後還跟別人調情是對的嗎:睇情況而定啦..哈..

59. 最後一次因為甚麼事而哭了出來或者令到自己眼淚汪汪:比林浚豪話..頂..係d眼水自己出嫁咋=3=..好9唔搭8..

60. 最不明白男生或女生之處:多到諗唔到...

61. 現在最想做的事:同班fd一齊食野..

62. 你覺得人生中不能缺少的東西:依+淨係友情>v<”(4ever都會有友情)

63. 愛情或者短暫的激情:睇下個陣係點既我..

64. 銀色或者金色:銀色

65. 鑽石或者珍珠:兩樣都唔想要... 一定要揀就揀鑽石吧 =_=

66. 日出或者夕陽:22樣都想睇...因為我諗會好靚

67. 有沒有去過skinny-dipping:咩黎嫁..

68. 會跟熊熊或者其他的娃娃睡:唔會...我個nose nose唔比=.=

69. 身體有沒有穿洞:耳仔每邊一個洞(不過勁想穿多好多個..)呀媽唔比=.=""

70. 現在穿什麼顏色的內褲:......頂!邊個問呢條問題架!

71. 現在又在聽什麼歌:有線新聞天氣報告之BGM... =.=||

72. 家裡電話的最後4個數字:4069XD(唔怕講你知=3=..)

74. 最想跟誰一輩子在一起:如果有仔..梗係想同佢啦..不過冇..就要fd*>w<*

75. 第一樣對另一性別的人留意的東西:?又唔明了 =-=

76. 最能令你開心的事和物:d fd開心(好多都答fd=-=)

77. 下一次會買的cd:唔豬..有咩hit..就睇下買唔買啦..

78. 有沒有戴眼鏡或者是隱形眼鏡:冇...**>v<好好

79. 別人給你最好的意見或提意:唔好淨係識幫人地諗唔幫自己諗/唔好淨係掛住d fd=.=

80. ??? : ............................想點 =_=

81. 比較喜歡笑片或是恐怖片:恐怖片..激丫ma...

82. 比較喜歡見到真人或是在電話上溝通:真人

83. 比較喜歡抱抱或是親親:抱抱

84. 哪一首歌最像你:好多..

85. 如果你明天死的話, 你會把所有東西給誰:大家用得著就囉去啦 XD(唔想咁快死..=,=)

86. 你有沒有敵人:好多>v<""
87. 最後抱你的人:點先為之抱我=.=

88. 你會不會選擇做一個有錢和出名的人:想>v<""

89. 現在阿爾巴尼亞幾點鐘:我點鬼知丫..

90. 你這裡現在幾點:依+係6點鍾...

91. 有沒有真的遇過聖誕老公公:我都想!XD

92. 一樣你覺得漂亮的東西:錢?XD

93. 最後一次跟心儀的人講話:冇...我班d人勁77..(係男仔..女仔唔好誤會*>v<)

94. 有沒有養寵物:無..

95. 最後一個跟妳跳舞的人:N年前既同學 XD

96. 最後一次感到壓力的時候:上上星期?

97. 你是不是醉酒漢:唔係..唔會醉>v<""

98. 誰把這寄給你:yahoo搵囉=.=""

99. 你覺得這個人怎樣?:下..我唔識yahoo個bor..點知..我諗..幾好掛..

100. 你想不想別人把這傳回給你:無乜所謂啦,我怕大家嫌做

ok左啦..>v<”

刊登時間︰2006-03-27 04:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]