|
今朝勁勁勁唔開心~!呀MA迫我食野既好!!!!唉;;;;
佢仲話唔食就下個禮拜帶飯,,,,好唔開心囉*
唔開心囉*週會WO,,,,咩咩ENGWEEK*死白痴*
得佢地2個係度講;;;;ONON地既*灝上左台WO'''''
勁慘囉*讀埋D白痴野*好悶呀,,,,又冇歌聽WO;;;;
跟住中文喇,,,,霆&MONEY短講WO;;;;冇乜點*
IS堂好死,,,,今日有HI_CHEW同彩虹糖WO;;;;
小芬太好喇,,,,KAKA*之後好慘囉,,,,死人祉螢同蚊*
係度迫我答,,,,重要冇得DARE''''無奈到爆喇*
MATHS堂死人朱,,,,人地食食下野嗌人去答問題*
我梗係唔識嫁喇,,,,搞到要去企WO;;;;好慘囉*
不過有PAULINE同我1齊,,,,KAKA////*慘*
LUNCH食左KAI兒隻雞翼WO]]]]好食呀~!KAKA*
之後出去諗住買野食,,,,點知咁都俾RUBY串*
好慘囉,,,,佢話IQ高個D通常EQ低,,,,好可憐囉*
我ONLY買包野飲,,,,佢就串我唔洗排,,,,唉,,,,
可以去部機度買,,,,O爆嘴喇,,,,好唔開心囉////*
嬲你嫁,,,,KAKA////*之後玩左陣囉,,,,好開心囉*
今日冇胃痛WO;;;;可能BECOZ冇食野呀~!
今日點歌個D唔係好掂囉,,,,聽唔到咁滯,,,,唉;;;;;
之後仲死,,,,唉''''慘喇*唔講喇,,,,ENG冇乜野,,,,
MUSIC都SKIP埋喇,,,,今日CHOIR好開心;;;;
勁早放WO;;;;太好喇~!之後仲唔洗中樂呀!!!!
咁返去喇,,,,好開心呀!!!!勁心涼囉,,,,KAKA*
得呀敏知咩事嫁喇,,,,好好好開心呀!!!!!!!!!!
又要做功喇!!!!!!!!!好想死囉,,,,唉''''唔開心呀~!
好憎好憎好憎D人呀!!!!!!!!!!SAFE喇~!UNHAPI!
好凍囉今日*KAKA*同霆交換冷3WO,,,,唉''''
真係幾鬆下嫁,,,,不過都OK喇]]]]]KAKA~!
之後放學先俾返佢WO;;;;好鬼死暖呀,,,,*
THZ晒你呀!!!!KAKA*
|