]]]]係咪想加入去我的最愛呢""""KAKA*

'!|/*[█[|||** memor!es`]||×


•﹛h﹒…..w!nn!e● *︴︳ "*                                                                      ○"...yan*__#

◆||!..just |cve c|over..*!]                           *° ■□︵pooh?

            |||◆|ove !s you||▊

 

transparent
暱稱: 透明﹏*
性別: 女
國家: 香港
« April 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
F.2回顧!!
2006-06-17
....>V<""
=V=*
耕田*
文章分類
全部 (166)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 166
留言總數: 88
今日人氣: 43
累積人氣: 12385
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed


2005 年 11 月 14 日  星期一  

HAPI""""

VA要帶尖咀鉗同5張圖圖哇""""

今日6澤淇返左,,,,尋日問佢又話有排""""O晒喇,,,,KAKA*

今日返到去,,,,好乖~!抄自學冊喇""""好快WO抄得!!!!

真係勁喇*READING喇,,,,睇ROSA個本*勁正WO<<<<

不過我覺得我個本正D*個本好多都係SCIENCE既!?

估字個度我好勁嫁""""佑中左好多~!KAKA!!!!太開心喇*

我發現我既SCIENCE好勁囉*嘻,,,,好慘囉之後;;;;唉*

班主任課,,,,本同班2分親講得個幾頁""""佢D廢話就,,

多到爆WO""""悶到死左喇~!冇帶個D要抄書WO<<<<

仲要抄IS]]]]死得喇*而家默哀1秒鐘,,,,好喇""""

之後中文堂WO;;;;冇野好講WO""""之後好死囉!!!!!!!!!!

2堂IS~!有1個實驗*好開心嫁喇,,,,冇乜野講囉*唉''''

勁係度畫分分本簿簿,,,,仲有坉蚞篨?:::好好玩呢]]]]

分分作詩WO,,,,寫左"ITIS秘密",,,,但係我加左個字*

變左"ITISNOT秘密"KAKA!!!!好白痴囉,,,勁寫我,你"

每行1個我,,,,隔2行1個你::::正爆*TSESIR既廢話好正*

俾佢講我諗佢可以講足1日呀!!!!之後MATHS喇,,,,派簿*

太慘喇,,,,分分,,我,,同英都岩晒,,,,BUT點解分分有A!?

我同英得A-""""唉;;;;偏心喇呀SIR!!!!好唔開心囉,,,,

佢講既數我1題都聽唔明WO""""今次死得喇!!!!!!!!!!

SO""""決定唔聽,,,,訓教教*話咁快就LUNCH喇啵]]]]

敏同我去食糖水,,,,難得今日有人同我1齊出去WO////

好開心呢""""黎伯係度WO::::食野喇,,,,杯野幾好飲啵*

重好好玩TIM!!!!見到上次見到個條友WO''''O晒喇~!

見到3條白痴;;;;係對面*有個好驚狗WO;;;;KAI爆~!

之後又見到好多人....*有IHREDICT呀!!!!好快搞掂囉*

得1個JUNEFOURTHINCIDENT~!好白痴]]]]勁悶囉,,,,

THEN,,,,中文個條友又搵我地喇////星期4要整野WO*

KAKA!!!!好彩得閒*之後去圖書館搵清清話俾佢聽""""

第2次去WO"不過係第1次入去入面~!D書好舊~~!!

打鐘返去喇,,,,好唔開心囉////分分""""我唔怪你嫁*

勁無奈囉]]]]O爆呀!!!!!!!!!!英文喇,,,,做PAPER~!

好無聊囉,,,,有D係作業同TEST度出過既!?白痴死~!

聽日TEST呀又*唔洗溫書喇我諗::::KAKA*搞PAULINE*

唔知2野定3野""""KAKA!!!!整10野野搞我1野;;;;傻*

咁我搞你9野咁點!?咪癲喇*李偉晴個個硬既!!??唉*

PAULINE個個軟既,,,,爆喇;;;;之後做張IHWB喇,,,,

ROSA好勁!!!!THZ晒*之後MUSIC喇''''又要除冷3*

有人冇著底3WO,,,,2BAD*好慘囉,,,,成堂都係個頁*

MISSTANG仲要叫我答問題TIM""""無奈....我咁勁*

大曹哥勁呀!!!!"身體髮膚,,受諸父母"講得好呀!!!!!!!!!!

劉敏誠變陳祉螢,,,,掂!!!!放學又要CHOIR喇]]]]好慘*

今日30分就放WO""""勁好人喇[[[[等街街喇,,,,好悶*

企係HEROOM門口....勁多人HI我WO""""KAKA~~!!

有嘉兒,,嬋豬,,琳琳,,陬?,ROSA,,天,,MAINE,,SAM,,

APPLE,,胡惠筠,,敏,,好似重有D唔記得左TIM呀!!!!!!!!!!

勁好玩喇*之後就返屋企喇,,,,去到大門又見到嘉兒佢地*

好白痴的又HI*真係好開心的1天呢""""要做功課TIM""""

MATHS!!!!唔明呀!!!!點解呀!!!!救命呀!!!!死左""""

唉,,,,去到LIFT度好無奈"見到2條戉利....KAKA!!!!!!!!!!

有2部LIFT,,,,我見佢係對面個部"咁咪唔搭囉,,,,BUT"

我LEE邊個部岩岩出左另1條////好無奈呀!!!!!!!!!!慘"

幾點點*︰2005-11-14 06:12 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    
 




訪客留言 (返回 transparent 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]