]]]]係咪想加入去我的最愛呢""""KAKA*

'!|/*[█[|||** memor!es`]||×


•﹛h﹒…..w!nn!e● *︴︳ "*                                                                      ○"...yan*__#

◆||!..just |cve c|over..*!]                           *° ■□︵pooh?

            |||◆|ove !s you||▊

 

transparent
暱稱: 透明﹏*
性別: 女
國家: 香港
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
F.2回顧!!
2006-06-17
....>V<""
=V=*
耕田*
文章分類
全部 (166)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 166
留言總數: 88
今日人氣: 3
累積人氣: 12389
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed


2005 年 11 月 18 日  星期五  

中文統測*

唔知點解呢]]]]今日唔洗MORNINGGATHERING既....*

上去搵皮皮簽返個名喇]]]]咁都要排隊""""唔好打尖喇~!

死人TSESIR!!!!

個SITTINGPALN,

係我拎走既~!

咁又點呀!!??KAKA*

咬我食丫而家*

吹都吹唔漲喇''''

係鬧就鬧我1個*

唔洗鬧埋成班WO*

搞到要聽你係度發UP瘋!!!!癲左邊條筋呀!!??算,,,,唔鬧你喇*

咁就調左位喇,,,,去左單行位!!!!即係之前婷婷個位]]]]好無奈*

婷婷去左小分個位]]]]勁嬲~!而家個位又熱又悶""""D木台又,,,,

唉]]]]今日重未開始我既畫木台行動TIM]]]]不過我見到隔離個牆*

有個"溫家寶"....咁可愛既!!??係咪用黎出貓嫁!!??KAKA!!!!勁*

2堂英文WO,,,,FLOATING既正喇,,,,溫中文''''我地死喇////

PRESENT呀~!SPCA>>>>好彩冇抽到我咋*嚇死""""都話冇嫁喇*

有D人好慘''''要放學去搵佢講多次]]]]可憐!!!!講左好多個人呀*

頭個半堂講TEST]]]]唔洗點改''''太開心喇!!!![懶人應有既態度]*

MISSLO講呢,,,,原來黃玉英日日都會去睇貓嫁,,,,假期都係]]]]

好佩服佢囉]]]]小息喇,,,,冇乜野做過,,,,除左溫書&打人*KAKA*

之後好嬲喇!!!!!!!!!!IS要TEST呀~~!!唔識喇,,,,冇溫過呀今次~!

其實係唔知要TEST嫁囉]]]]好可憐''''勁憎TSESIR呀而家~!死喇*

MATHS喇,,,,MOKSIR係大好人!!!!唔好再玩佢喇!

今日朱SIR黎睇堂''''佢個眼神好有怒睥成份囉]]]]好驚呀~~!!KAKA*

我就溫左陣中文喇,,,,我太乖喇!!!!今日同尋日都冇食野!!!!!!!!!!勁*

原本MOKSIR唔知我之前有食嫁]]]]我太勁喇*佢睇唔到]]]KAKA////

今日佢講返CHAPTER4既數,,,,我都有D唔識嫁]]]]嘻*太勁囉]]]]

MONDAY就要TEST喇,,,,好驚WO]]]]唔想再唔合格喇''''唉]]]]失敗*

李偉晴話PKWING把聲好"雄偉">>>>咁既用詞都用到~~!!佩服佩服*

之後我同佢勁講條姣婆勁係度發姣""""佢梗係SUPPORT我喇*KAKA*

打鐘前1個字去左TOILET]]]]扎返條邊囉]]]]今日唔知點解咁快呢*

岩岩好打鐘落返黎講GOODBYE!!!!

我真係1個勁乖既學生*返黎個時重見到關SIR*

佢已經企左係出面LU]]]]要TEST喇~!9個字''''夠既*有D唔識喇又*

唉,,,,死得嫁喇我又,,,,今年勁退步~~!!太勁喇*冇野好講囉]]]]KAKA*

有幾分鐘LEFT!!!!訓教喇咁]]]]都訓唔到嫁喇''''之後LUNCH喇,,,,

同分分,敏&APPLE!!!!分分9喇,,,,要姣婆都唔要我喇]]]]咁我唔要你喇*

去左金田*見到舊墟既同胞,,,,KAKA!!!!其實係見到幾個既****

重見到CHINGYI,,HOIYI呀*我要同TSESIR食飯呀!!!![係細TSE呀]*

係個度見到條友激似蚩尤!!!!

1頭迷人既曲髮,,,,

重有1把婷婷既聲音*

簡直就係完美!!!!!!!!!!

個D頭髮真係好蚩尤*

不過長佢少少咁囉*

SO,,我地嗌佢做蚩尤細路""

好正呢]]]]唔講你唔信*

聽落佢把聲又好正WO,,,,

激似婷婷呀!!!!!!!!!!

係我發現先既]]]]勁呢\\

佢既語氣,,聲調個D*

都同婷婷好似////

太好笑喇,,不敢相信呢,,

KAKA!!!!之後勁晏先走*唔緊要*係少左D玩既時間姐]]]]KAKA!!!!

我又打左你LU]]]]唔緊要喇]]]]KAKA!!!!我知係好好人既*嘻,,,,

之後HE喇]]]]救命~!整到好支力囉]]]]我重未識用熨斗同衣車*

好失敗WO]]]]KAKA!!!!重未整綿花WO''''D人勁衰囉]]]]唔幫我*

我都好好人咁幫人喇;;;;雖然愈整愈衰]]]]KAKA////都好喇....*

同祉螢傾計實在太好喇]]]]佢講既野''''好真*[除左讚呀邊個個D野]

過來人MA''''好好好正WO佢]]]反對姣婆呀

放學又好乖咁去搵MOKSIR!!!!佢真係好過朱SIR太多喇,,,,KAKA!!!!!!!!!!

唔會幫住晒D死姣婆WO''''又俾我地去個間ENGLISHCORNER度玩*

好正呀個度*我終於搞掂成個CHAPTER4喇!!!!好多謝MOKSIR~~!!

諗住同祉螢出去行下喇,,,,見到分分同姣婆,,,,反感*嘻,,,,好好玩呀~!

無喇喇我地睇睇下足球,,,,閃左去*入返ENGLISHCORNER~~!!好正*

唔知點解WO,,,,無喇喇勁咳]]]]可能係HE堂個D綿花喇,,,,又辛苦*

出去諗住去TOILET喇*2樓個個清潔WO好似////之後新校個個又有張紙係度*

好無奈""""唔去喇咁*之後又勁咳!!!!救命*之後行返去喇,,,,唔知點解呢*

婷婷會彈左出黎既!!??其實你係咪睇到我呀!!??救命]]]]好白痴呀!!!!!!!!!!

乜上次MOKSIR1P7咁勁咩!!??我唔知既~~!!今日1P3!!??KAKA!!!!太勁*

我勁遲鈍囉,,,,祉螢講左幾次我先明*KAKA!!!!太蠢喇我,,,,跟住同MAGGIE*

去睇戲喇,,,,就完先去睇*梗係唔明喇,,,,不過有1幕D人勁嗌WO]]]]KAKA*

我好勁*係度笑,,,,之後都冇乜野喇,,,,唉*睇完先5點7*等左1個字到]]]]

唉""""我唔等你喇*你都4日冇等我喇''''好衰呀....*KAKA!!!!又要自己返*

孤伶伶好慘嫁WO]]]]講廢話咋*唔打喇,,,,完*

幾點點*︰2005-11-18 08:03 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    
 




訪客留言 (返回 transparent 的日誌)


敏* 於 2005-11-19 11:55 PM 發表:
究竟邊個係死姣婆呀? 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我唔講]]]]自己估下喇*佢係我地既FD////
Posted at 2005-11-20 09:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]