]]]]係咪想加入去我的最愛呢""""KAKA*

'!|/*[█[|||** memor!es`]||×


•﹛h﹒…..w!nn!e● *︴︳ "*                                                                      ○"...yan*__#

◆||!..just |cve c|over..*!]                           *° ■□︵pooh?

            |||◆|ove !s you||▊

 

transparent
暱稱: 透明﹏*
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
F.2回顧!!
2006-06-17
....>V<""
=V=*
耕田*
文章分類
全部 (166)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 166
留言總數: 88
今日人氣: 2
累積人氣: 12388
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed


2005 年 11 月 19 日  星期六  

CARE*

嘩嘩嘩""""咁朝好早起身哇\\太開心喇,,,,唔洗返學*

唔去個個咁既拼音班''''太乖TIM]]]]去CARE呀今日....*

第1次既工作坊*我太早出門口囉\\去到先9點到]]]]

行左大埔1個圈"KAKA!!!!係吉吉島買左酸糖1陣食既,,,,

之後又行返去M記喇,,,,見到曹曹喇終於,,,,等左好耐*

吨蚨G喇*冇得著"嬲"WO""之後APPLE出現喇////*嘻*

跟住就係PKWING喇!!!!!!!!!!之後就MAINEMAINE喇,,,,

THEN搭的去大光"見到嘉兒同PP呀~!買旗]]]]又唔嗌我*

我地太好人"入晒D毫子落去"好正呢]]]]KAKA!!!!好正""

去到大光喇,,,,好大好令好鍾意呀!!!!KAKA!!!!

之後去到講左D野喇]]]]坐車車出去LU''''同JULIA坐]]]]

我發覺個個ALEX[其中1個老師]好似BLISS既古馳*太勁~!

OK似嫁]]]]又係我發現既*

去粉嶺老圍WO....我發現我係勁少去粉嶺囉,,,,太勁喇~~!!

去到玩玩下咁囉]]]]個圍好正WO""""好喇]]]]太開心喇今日*

之後又搭車車喇,,,,係車度播心怡電話D短片....*好勁呀~~!!

呇a上次去ENGCAMP個次*影既]]]]MAINE係度勁尖叫]]]]

好好笑囉]]]]重有D都好白痴,,,,好好笑*之後去沙田喇>>>>

曾大屋*又係好好玩既*不過中間個人祖先相好驚呀!!好似望住我咁*

跟住放LUNCH喇,,,,去左1間茶曙U....D野好難食呀!!!!救命~!

不過杯野好飲....凍檸賓哇''''好飲的<<<<推薦*之後落下面*

買糖糖~~!!好PRO呀間野]]]]門口有D綿花糖>>>>DIRTY的*

有好多HI_CHEW呀!!!!超正囉''''有長既MANGO味*未食過,,,,

好似好正咁*又見到酸糖喇~~!!買左包""""星期1食既*KAKA!!!!

好似係密瓜]]]]個度既糖真係好齊囉''''BUZZ既朱古力都有!!??

重有3眼仔TIM]]]]不過冇買到呀]]]]*有POOHPOOH既朱古力*

我又點會咁衰呢""""有D舊墟個時既食物>>>>牙仔糖~~!!超正*

好懷舊囉,,,,真係好掛住舊時係舊墟既生活嫁]]]]KAKA!!!!爽*

見到1種我搵左好耐既糖糖呀~!係1個盒仔既,,,,有好多COLOUR嫁*

有蝴蝶呀,青蛙個D咁既,,,,好硬下既""""好好食呀!!!!我太耐冇食*

好鬼死掛住LEE種糖囉""""久別重逄呢]]]]買左2盒""""1盒動物既,,,,

1盒心形既""""心形個個我未食過"我諗都好食既*不過真係好令囉*

動物個盒就食晒LU""""心形個盒又係星期1MATHS堂食既"KAKA*

D糖個名係"FRUIT PASTILLES"我要係大埔搵吤X黎!!!!!!!!!!嘻*

星期1咪勁多糖囉]]]]死喇*有排食WO]]]]點算好呢!!??KAKA!!!!

之後返去大光喇''''又覺得吤O喇*之後又傾下野咁喇....畫野WO*

畫得勁7!!!!我既VA太屎*冇計喇,,,,太開心喇,,,,KARBI好好人,,,,

坅Y我地個組既幫手"唔知咩咩大學WO"帊摀ㄟO得我個名*好正*

我畫個個"暻欣"實在太令喇,,,,好開心*之後5點幾就走喇,,,,嘻*

個個大光既姐姐好好人WO""""不過原來吨策~先讀大光嫁,,,,*

吨妨e係上水WO....呇n好人*唔似我地想像中咁....KAKA!!!!

大光個度俾左D簡介我地WO,,,,超正*我見到MONEY家姐個名*

中文話劇WO好似;;;;超勁*KAKA!!!!之後就返屋企喇''''好正*

我見到個間師範小學喇....即係呀紅同利銘讀個間*KAKA!!!!好正*

BUT細間左D""&行落山個時勁驚囉~~!!個間"東莞學校"好勁*

好似鬼屋呀!!!!!!!!!!個圍牆勁高~~!!

又有幾長既樓梯~~!!圍牆上面重要係球場>>>>救命* >V<"

重要有個籃球架係度"好驚囉"驚有鬼係度打波"好彩唔係6點走*

落到山之後就返屋企LU""""好正"有糖水食""""KAKA!!!!好正呀*

好SWEET*不過重未做末?死喇*

聽日去燒野食WO"

又係去西貢"今日分分先去完*O晒....KAKA*

幾點點*︰2005-11-19 06:44 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

    
 




訪客留言 (返回 transparent 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]