嘩嘩嘩""""咁朝好早起身哇\\太開心喇,,,,唔洗返學*
唔去個個咁既拼音班''''太乖TIM]]]]去CARE呀今日....*
第1次既工作坊*我太早出門口囉\\去到先9點到]]]]
行左大埔1個圈"KAKA!!!!係吉吉島買左酸糖1陣食既,,,,
之後又行返去M記喇,,,,見到曹曹喇終於,,,,等左好耐*
吨蚨G喇*冇得著"嬲"WO""之後APPLE出現喇////*嘻*
跟住就係PKWING喇!!!!!!!!!!之後就MAINEMAINE喇,,,,
THEN搭的去大光"見到嘉兒同PP呀~!買旗]]]]又唔嗌我*
我地太好人"入晒D毫子落去"好正呢]]]]KAKA!!!!好正""
去到大光喇,,,,好大好令好鍾意呀!!!!KAKA!!!!
之後去到講左D野喇]]]]坐車車出去LU''''同JULIA坐]]]]
我發覺個個ALEX[其中1個老師]好似BLISS既古馳*太勁~!
OK似嫁]]]]又係我發現既*
去粉嶺老圍WO....我發現我係勁少去粉嶺囉,,,,太勁喇~~!!
去到玩玩下咁囉]]]]個圍好正WO""""好喇]]]]太開心喇今日*
之後又搭車車喇,,,,係車度播心怡電話D短片....*好勁呀~~!!
呇a上次去ENGCAMP個次*影既]]]]MAINE係度勁尖叫]]]]
好好笑囉]]]]重有D都好白痴,,,,好好笑*之後去沙田喇>>>>
曾大屋*又係好好玩既*不過中間個人祖先相好驚呀!!好似望住我咁*
跟住放LUNCH喇,,,,去左1間茶曙U....D野好難食呀!!!!救命~!
不過杯野好飲....凍檸賓哇''''好飲的<<<<推薦*之後落下面*
買糖糖~~!!好PRO呀間野]]]]門口有D綿花糖>>>>DIRTY的*
有好多HI_CHEW呀!!!!超正囉''''有長既MANGO味*未食過,,,,
好似好正咁*又見到酸糖喇~~!!買左包""""星期1食既*KAKA!!!!
好似係密瓜]]]]個度既糖真係好齊囉''''BUZZ既朱古力都有!!??
重有3眼仔TIM]]]]不過冇買到呀]]]]*有POOHPOOH既朱古力*
我又點會咁衰呢""""有D舊墟個時既食物>>>>牙仔糖~~!!超正*
好懷舊囉,,,,真係好掛住舊時係舊墟既生活嫁]]]]KAKA!!!!爽*
見到1種我搵左好耐既糖糖呀~!係1個盒仔既,,,,有好多COLOUR嫁*
有蝴蝶呀,青蛙個D咁既,,,,好硬下既""""好好食呀!!!!我太耐冇食*
好鬼死掛住LEE種糖囉""""久別重逄呢]]]]買左2盒""""1盒動物既,,,,
1盒心形既""""心形個個我未食過"我諗都好食既*不過真係好令囉*
動物個盒就食晒LU""""心形個盒又係星期1MATHS堂食既"KAKA*
D糖個名係"FRUIT PASTILLES"我要係大埔搵吤X黎!!!!!!!!!!嘻*
星期1咪勁多糖囉]]]]死喇*有排食WO]]]]點算好呢!!??KAKA!!!!
之後返去大光喇''''又覺得吤O喇*之後又傾下野咁喇....畫野WO*
畫得勁7!!!!我既VA太屎*冇計喇,,,,太開心喇,,,,KARBI好好人,,,,
坅Y我地個組既幫手"唔知咩咩大學WO"帊摀ㄟO得我個名*好正*
我畫個個"暻欣"實在太令喇,,,,好開心*之後5點幾就走喇,,,,嘻*
個個大光既姐姐好好人WO""""不過原來吨策~先讀大光嫁,,,,*
吨妨e係上水WO....呇n好人*唔似我地想像中咁....KAKA!!!!
大光個度俾左D簡介我地WO,,,,超正*我見到MONEY家姐個名*
中文話劇WO好似;;;;超勁*KAKA!!!!之後就返屋企喇''''好正*
我見到個間師範小學喇....即係呀紅同利銘讀個間*KAKA!!!!好正*
BUT細間左D""&行落山個時勁驚囉~~!!個間"東莞學校"好勁*
好似鬼屋呀!!!!!!!!!!個圍牆勁高~~!!
又有幾長既樓梯~~!!圍牆上面重要係球場>>>>救命* >V<"
重要有個籃球架係度"好驚囉"驚有鬼係度打波"好彩唔係6點走*
落到山之後就返屋企LU""""好正"有糖水食""""KAKA!!!!好正呀*
好SWEET*不過重未做末?死喇*
聽日去燒野食WO"
又係去西貢"今日分分先去完*O晒....KAKA*