]]]]係咪想加入去我的最愛呢""""KAKA*

'!|/*[█[|||** memor!es`]||×


•﹛h﹒…..w!nn!e● *︴︳ "*                                                                      ○"...yan*__#

◆||!..just |cve c|over..*!]                           *° ■□︵pooh?

            |||◆|ove !s you||▊

 

transparent
暱稱: 透明﹏*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
F.2回顧!!
2006-06-17
....>V<""
=V=*
耕田*
文章分類
全部 (166)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 166
留言總數: 88
今日人氣: 36
累積人氣: 12378
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed


2005 年 11 月 21 日  星期一  

籌備*

今日早放的]]]]好開心呀*MORNINGGATHERING////好可憐*

曹又俾人捉頭LU]]]]嘉兒暈低左呀~~!!好恐怖""""白晒呀塊面*

D陰又落晒黎....俾人話鬼////2堂英文喇,,,,默書書WO]]]]嘻*

我又岩晒喇''''好開心*默左4次]]]]有3次都100呀!!!!KAKA*

好正好正....之後講左D書咁喇''''過得好快囉*MISSLO今日好令*

RECESS''''死人曹曹....>V<"佢話件冷3細]]]]嗌我同佢換>>>>

我咁好人梗係同佢換喇////點知....*勁細呀!!!!

玩咩*點知之後呀邊個個件又係咁]]]]無奈爆喇!!!!下次買D大D嫁喇*

好彩呀婷婷俾左我]]]]大件既~~!!好開心*不過佢冇得著*KAKA*

算////著風"嬲"....*IS堂講返份TEST~~!!死得佢....唔洗用GAP*

講完就打鐘~~!!正*我而家勁嬲你~~!!我唔會再同你食LUNCH!!!!

MATHS要TEST呀!!!!D人勁係度嘈囉]]]]衰*唔好嘈喇,,,,MOKSIR好慘嫁*

冇幾題唔識呀!!!!!!!!!!不過好過上幾次嫁喇*好多謝MOKSIR!!!!

分分岩岩同我講份野滿分係65""我有49呀!!!!好開心嫁喇*KAKA*

佢都係得41咋"敏怡好勁呀~~!!有59.5////唔係人呢""好開心好開心~!

之後中文喇,,,,關SIR勁正*著左學校個件7風"嬲"....嘩*好正呀!!!!似學生*

用朗讀個D野''''好白痴呀!!!!金縷衣,,詠鵝,,寶寶乖乖睡&小星星,,,,頂唔順*

好彩冇嗌我起身讀....>^<"死得嫁,,,,唉....好快就落堂LU,,,,唔好喇////

又RECESS喇,,,,整HE既野,,,,個個PRESENTATION呀~~!!寫左D白野*

好躁WO個時]]]]好憎D死白痴仔呀!!!!我同你唔係好熟嫁咋!!!!

最憎D人話姣婆令女....&幫住晒D姣婆""&EVEN鍾意姣婆!!!!

我憎死你~~!!我1定會飛你嫁!!!!!!!!!!受死喇,,,,哼]]]]唔同你講野喇*>^<"

之後同曹換返冷3喇,,,,THEN....HE喇*祉螢個個OK喇]]]]好開心*我有幫嫁*

唉....姣婆都唔知係咪做野既""唔知整到咩咁''''死喇*之後D人拆壁報....*

我就好乖咁同祉螢講秘密!!!!>V<!!!!同佢講野真係好鬼正*KAKA!!!!

佢守秘密的]]]]&....佢都好憎姣婆1&2VERYMUCH!!!!死喇你地~~!!

好開心既1日""灝唔好玩玩下喇''''衰""你老婆嗌到都唔肯!!??蝦人喇,,,,

聽日可能返去幫MISSNGAI整野WO''''BUT....唉*我地好好人''話灝會去*

THEN....放學喇]]]]去LOCKER喇*見到姣婆1,,,,嘩嘩]]]]我好忙呀!!!!

又要搵MOKSIR又要整野....SO*886~~!!同人地去食喇"唔好掛住我喇*

THEN,,,,好正囉]]]]MOKSIR唔係ENGLISHCORNER入面WO////BUT>>>>

我地又要放CUSIONS入去WO....我地塞個CUSION入去&飛左隻飛機*

MOKSIR會幫我地搞掂嫁喇,,,,好野!!!!MOKSIR係大好人*

THEN....要離開2號喇,,,,KAKA!!!!你留係學校喇]]]]我地出去食WO]]]]

KAKA!!!!之後出到去....IVY要打電話*我地企係度喇,,,,食HI_CHEW!!!!

今日食左3粒"2粒許善俾的....1粒分分的''''好食的....THEN''''犯錯喇!!!!

點解要嗌朱SIR呢""不過都好"睇到佢既相相"但係....冇竟然話我唔乖!!!!

小....佢話我有人同我講野我就會同人講"死喇]]]]係人都會嫁喇....車*

重講我個樣好乖"但係其實....冇講喇*KAKA!!!!死喇]]]]我冇咁衰丫]]]]

THEN....被朱SIR扣留左好耐~~!!死得佢丫////去新達喇....好KAI*

祉螢同分分係度講黑眼圈,,,,之後後面個個人話好核突WO....笑死喇]]]]

其實條友講緊電話咋;;;;都唔係同佢地講]]]]KAKA!!!!我地去許留山"

嘩嘩"食咖哩""重有DMANGO野....嘩]]]]好心痛囉''''唔制呀~~!!蝦我*

見到有個勁似關SIR既人....行路似MOKSIR既~~!!好正*KAKA~~!!

分分太好喇....KAKA!!!!有好感呢""個度播既歌好唔岩分分囉....>V<"

THEN,,,,2點返學校喇....CHOIR!!!!好支力囉....排位""同琳琳企....*

最後個行呢"KAKA!!!!晴係前面"隔離重有個叫李淑婷既人""唔識WO]]]]

THEN....搞左整耐~~!!好衰囉"咁矮就去返前面喇"死開""唔好玩////

唱到支力爆呀!!!!去TOILET被被""返黎見到艷艷"嚇死]]]]嘻....*

重以為佢死左TIM*之後放喇....太乖喇我*見到絲佢地WO....CYC整野*

上次冇去開會""點解冇人提我嫁!!!!個宣佈又聽唔到WO....衰衰*

整個攤位囉""KAKA!!!!個GAME好正WO,,,,整下野咁又1日喇....好正*

成個禮拜都有野做LU""今日係度玩泥沙,,,,好正*D泥1舊舊"好有手感*

BUT好DIRTY囉....冇計*D沙好正"漏返出黎喇....*KAKA!!!!聽日又黎*

好慘呀好慘呀!!!!聽日要影相....重要係READING個時....唔好玩喇*

唉....7爆喇....>^<"死喇死喇....聽日有PE呀!!!!應該唔洗跑街喇*

BUT應該要跑球場....死得>>>>重有....1拖再拖既PRESENT*

唉....聽日就要喇....重未背熟""算喇....放棄LU]]]]唔背LU]]]]KAKA*

唉....聽日重要作文WO....又死得喇....好憎作野呢////>V<"嘻////

KAKA*俾MOKSIR教完之後....我既MATHS又返返去FORM1個時咁喇*

真係可喜可賀....*MOKSIR唔好咁快走喇!!!!如果唔係....唉]]]]

我既MATHS又要跌嫁喇....朱SIR太廢喇!!!!唔岩我*

我而家憎死你....唔好同我講野]]]]咀都打爆你哇<<<< .\/."

幾點點*︰2005-11-21 06:58 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    
 




訪客留言 (返回 transparent 的日誌)


敏* 於 2005-11-21 10:34 PM 發表:
WOW!!!
勁正呀!!!
你真係衰呀!!!
成日激嬲我家姐!!!
真係曳∼∼∼
係呀∼仲有呢∼
家姐呀∼你打O個D野勁煙韌WOR∼
婷婷都係呀∼
你地個妹我會好妒忌嫁∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你好想俾人打....>V<"
Posted at 2005-11-22 09:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



霆* 於 2005-11-21 07:47 PM 發表:
NG好嬲LA~
SORRY呀....TOMORO同你食LA~乖喇!!!
I LOVE U AR~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

死開"
Posted at 2005-11-22 09:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]