]]]]係咪想加入去我的最愛呢""""KAKA*

'!|/*[█[|||** memor!es`]||×


•﹛h﹒…..w!nn!e● *︴︳ "*                                                                      ○"...yan*__#

◆||!..just |cve c|over..*!]                           *° ■□︵pooh?

            |||◆|ove !s you||▊

 

transparent
暱稱: 透明﹏*
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
F.2回顧!!
2006-06-17
....>V<""
=V=*
耕田*
文章分類
全部 (166)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 166
留言總數: 88
今日人氣: 42
累積人氣: 12384
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed


2005 年 11 月 30 日  星期三  

冇去上堂*

唉....今朝遲左少少起身WO////支力*條邊7左////死喇*

返去又要READING喇*睇個本飲食....*悶呀!!!!BUT我好乖*

個時係度4圍望....根本冇睇過本書書*之後IS喇////死喇!!!!

又上LAB*死姣婆做功課///有作文紙WO////拎左1張*

不停咁寫野喇,,,,KAKA*寫左好多好多野*

太勁喇我*俾佢地話D字好似祉螢個D////冇可能*佢個D好令*

唉....冇聽到書!!!!佢今日好勁*講左好多頁下////KAKA*勁左*

之後又勁睥住晒WO////死喇*又係度鬧人////冇事丫嘛!!??>V<"

THEN....RECESS''THZ雀仔*幫我拎D書書落去]]]]HAPI~~!!

好憎死姣婆1*條友跟住晒////ANGRY!!!!THEN////同祉螢去搵筆袋*

之後MATHS堂喇////今日勁乖!!!!文SIR同朱SIR黎左睇堂!!!!

勁乖呀我地~~!!YEAH!!!!MOKSIR應該要好開心*&我地今日好積極*

D人竟然答佢D問題~~!!KAKA!!!!奇蹟出現喇~~!!開心開心~~!!

太勁喇我,,,,寫FULL晒成張作文紙LU]]]]好勁呢////全部都係....!!??

THEN....2堂ENG呀!!!!我發覺我既英文差左....冇野講喇~~!!>^<""

LUNCH////SOR呀!!!!冇同你食....聽日呀*聽日同你食呀////>V<"

同祉螢,,前夫去許留山////祉螢老公去左食日本野""NOTKFCWO]]]]

呀女係芒果汁,,灝係芒果,,前夫係小丸子~~!!1拍即合!!!!!!!!!!

唉,,,,死人前夫教壞個女!!!!食屎喇~~!!MOKSIR同重有其他實習去左,,

REDFOREST*死GAG佬都係個度*今日我地3個終於食左唔同既野喇*

返到去....D人係度睇相WO////好7呀!!!!IHATEIT!!!!!!!!!!

班....相////7的*

又係班相....左上起,,67淇,,雀仔,,保錡,,太陽,,TIM爺,,WILLIAM,,岐,,盧俊傑,,

PETER,,灝,,劉敏誠,,李偉晴,,MING,,莫劍X,,陳俊逸,,張煒燊,,

許善,,清清,,ME,,祉螢,,MELT,,TIFFANY,,曹,,前夫,,姣婆1,,MONEY,,MAGGIE,,紅,,魚*

PKWING,,嘉兒,,琳琳,,彤,,羚,,英,,敏怡,,佩兒,,RITA,,IVY,,柏祺仔....

PAULINE,,TSESIR,,ROSA~~!!講完]]]]

又係班相喇,,,,

TSESIR,,呀女,,前夫,,我*

又係TSESIR,,呀女,,前夫,,我*

原來雀仔同死人姣婆幫祉螢拎返個筆袋喇////>V<""好的>>>>KAKA!!!!

之後中文WO....又係個D野""BK,,,,皮皮嬲ING,,,,唉*煩!!!!!!!!!!>^<"

唉....默書,,,,上年默過既*煩~~!!我有聽書嫁,,,,YEAH!!!!好乖囉////

杳祺死得喇....竟然好大咁講左皮皮個花名出黎////見家長WO''''KAKA*

THEN....放學喇*唔洗上2胡,,,,BUTCARE要開會....煩!!!!MQF~~!!

唔想見到個條2號////唉""好彩4點走得!!!!THEN....去2D喇>>>>KAKA*

D人RETEST嘛*好開心*THZ2A個個咩咩....借本WB俾我抄~~!!YEAH*

THEN,,,,放左野去ARTROOM*之後出左黎玩喇*同COFFEE1齊""

去左球場,,,,唔知有咩講....THEN,,,,6點去拎返D野喇*之後就走喇''''

唉""你又唔等我,,SO我又唔等你囉////DONT"TPLAYANYMORE~!

勁憎D死姣婆!!!!!!!!!!哼~~!!

好鍾意好鍾意敏個MSN名~~!!KAKA!!!!我既心聲呀~~!!KAKA*

好唔開心囉////聽日要著冬季喇////死喇~~!!>^<""""唔開心的*

好鬼死熱嫁嘛!!!!!!!!!!救命~~!!唉''''好唔開心呀~~!!>^<""""

前夫好9....成日偷食~~!!KAKA!!!!唔理你喇]]]]>V<""""

岩岩好乖""睇書書....好正*睇左18個CHAPTER喇~~!!HAPI>>>>

重有12個////要加油呢]]]]YEAH!!!!我1定要睇晒佢呀!!!!!!!!!!

HATE!!!!嬲你呀*

唉....每日都要*

睇到D野....真係好嬲!!!!哼*

KAKA!!!!成功離婚"">V<""簽紙喇聽日>>>>KAKA!!!!!!!!!!

幾點點*︰2005-11-30 08:58 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

    
 




訪客留言 (返回 transparent 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]