]]]]係咪想加入去我的最愛呢""""KAKA*

'!|/*[█[|||** memor!es`]||×


•﹛h﹒…..w!nn!e● *︴︳ "*                                                                      ○"...yan*__#

◆||!..just |cve c|over..*!]                           *° ■□︵pooh?

            |||◆|ove !s you||▊

 

transparent
暱稱: 透明﹏*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
F.2回顧!!
2006-06-17
....>V<""
=V=*
耕田*
文章分類
全部 (166)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 166
留言總數: 88
今日人氣: 28
累積人氣: 12370
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed


2005 年 12 月 12 日  星期一  

有雞翼WO*

好慘囉....>V<""1出門口就見到呀邊個邊個....冇晒心情喇今日*

THEN....冇末狶舄O""又支力喇*出去MORNINGGATHERING*

2號勁好笑....俾皮皮秤左出去""""夆次}XYZ左丫嘛////KAKA*

好可憐*又要聽D人PRESENTBOOKWO""""ALL5E既*吹得好漲*

KAKA!!!!又要BEE喇*>V<""嚇死左////KAKA!!!!我有獎拎WO""

勁呢''''BOOKCOVER/BOOKMARKDESIGN>>>>第2WO]]]]

有盒36色既顏色筆俾我慢慢玩////真係開心喇~~!!KAKA!!!!

THEN....英文WO////好笑*又係講ORAL]]]]好白痴呀!!!!!!!!!!

爭住講第1個////THEN""悶到爆喇~~!!之後....IS堂WO""""

有聽岏興扒鼊!重抄低左TSESIR既名言"力賤得人勁,,口賤得人憎"

重有咩咩機會主義者....俾坁惘熙?///最後都係聽唔明D書~~!!

算喇....遲D1次過搞返掂妘?///THEN""MATHS堂喇////KAKA*

我乖....有聽書嫁....不過唔係咁明姐////死喇~~!!又要遲D搞掂*

唉....之後中文堂////冇乜野講////好正呀!!!!寫左D野係手手度~!

THEN....LUNCH喇]]]]同呀女,女婿,呀仔,彤,唯去M////好瘀呀~!

俾何副枚見到呇a玩////KAKA!!!!THEN////冇乜野WO]]]]KAKA*

M記個DSNOOPY公仔幾得意WO////KAKA!!!!THEN....返去喇~!

要開班會的....BUTD人好9囉////係度嘈住晒////重有D9人喇////

唔係班會既又企出去!!!!唔係講MONEY....係死人姣婆1呀!!!!!!!!!!

MONEY好正WO....講姣婆1變左女交波女1~~!!KAKA!!!!正爆*

之後....跟本冇聽過呇a講野~~!!D人嘈得住晒,,,,要嬲囉]]]]阻住晒*

唉....要寫個會議記錄....好煩呀~~!!成40幾個名WO////死左*

好煩呀D人....好憎個人無聊人行出去~~!!之後....冇野喇~~!!

THEN....HE堂喇!!!!終於有得整野食LU....日式照燒雞翼....KAKA*

唔洗開火的....用焗爐....*SO....冇咁難食~~!!有4隻WO....*

我好乖....KAKA!!!!又9呀D人////搞到成班又要再抄多次個張野*

唉....好慘囉""又係中文1次,,英文5次....>^<""ANGRY!!!!哼~~!!

放學冇去CHOIR住....入班房換袋....BECOZ呀媽話要拎返去WO]]]]

THEN....出CANTEEN*食雞翼////我好乖囉""第1隻俾左呀哥呀~!

THEN....同琳琳食低左黎食....大佬係對面做緊英文WB呀~~!!

D雞翼唔入味....又唔熱....唔制呀!!!!好失敗TIM]]]]THEN....

俾死GAG佬見到我食野TIM////樣衰左]]]]KAKA!!!!有网CQ喇*

不過岩岩ADD唔到....之後好乖喇....去CHOIR喇////好正呀~~!!

又係樂育英才XXX....~!個張紙巾俾我玩到....KAKA!!!!糖糖~!

THEN....走喇*我好好人囉....等埋你呀~~!!之後....冇乜野喇*

X"MASCARD呀!!!!我要寫呀今年!!!!KAKA~~!!>V<""好正*

WINNIETHEPOOH個D令DWO....冇TASTE~!KAKA!!!!正呀*

KAKA!!!!唔知寫俾邊個好呢''''KAKA!!!!寫俾.........*唔講]]]]

女交波女....>^<""死開喇~~!!愈黎愈憎你WO而家~~!!KAKA*

聽日中文要DICT呀!!!!咁乖既我又要努力溫書喇~~!!死喇今次]]]]

重未背呀////好驚TIM~!唉唉唉////>V<""好鬼死支力呀而家~~!!

聽日又要PE呀~~!!真係死俾你睇喇~~!!唉....唔知聽日做咩TIM*

好正呀呢////KAKA*

TSESIR名言~~!!

幾點點*︰2005-12-12 06:17 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    
 




訪客留言 (返回 transparent 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]