今日....好多野要講呀!!!!1早....有好豐富既早?,,,BUT"
食左好少....BECOZ驚要跑街////唉....SOR囉////遲左*
KAKA!!!!返到去冇乜野喇~~!!READING冇得READ''''
做死人問卷*THEN....PE呀!!!!>V<""好支力呀!!!!好正囉*
做埋D白白地既野....要出去跑個圈WO''''3MINS之內~!
我第....5,,6個到喇*叻女左呢////不過跑到就黎死囉]]]]
之後玩跳遠....>^<""入晒沙呀!!!!MISSIN話我GDTRY嫁*
之後RECESS....打電話"">V<""唔記得帶ERSBOOK呀~~!!
之後....IH堂喇*D人好白痴""開AIR_CON""又俾人鬧喇~!
我好好人囉////幫李偉晴改正....請食飯喇!!!!KAKA~~!!
之後....好悶呀!!!!THEN....中文堂""DICT]]]]好慘呀!!!!
明月寫左月明....咁就6分喇....唉""之後唱歌仔喇~~!!
唉....D歌詞全錯....冇野好講囉]]]]LUNCH喇////拎ERS*
之後....有MONEY,,清清,,我去左令女MAGGIE屋企喇*
>V<""坅峊囍釵n多相相''''HERMOTHER好令女~!呀妹就,,
好Q*THEN....食左好耐下""唔制呀!!!!點解我會食得最慢嫁////
之後行返去喇~!個時好晏喇*之後去到....岩岩入門口*
再行多幾下就打鐘!!!!嚇死我地喇*幾驚遲到呀''''KAKA!!!!
之後返到去....岩岩踢左班際WO....1比0~!5CWIN左....
之後....MTHS堂喇*好正呀!!!!勁嘈喇////去TOILET個時呢,,
見到2A既人好乖咁做數WO....靜到爆!!!!之後....KAKA~!
姣婆1跇PAULINE"死開喇,,XXXXX"KAKA~!之後投票////
睇下坌~唔洗留校訓導喇*正呀!!!!勁多人舉手十卜~~!!
好心涼囉]]]]>V<""之後ERS////好開心好開心呀!!!!KAKA*
終於睇晒本書喇~~!!之後去CHOIR~!又係個首囉]]]]正*
之後....返去喇~!我發現我行路個時....隻左手會FING下FING下*
多得ROSA提提我咋////好想寫X"MASCARD呀!!!!KAKA*
不過冇CARD''俾YING個張CARDCARD應該寄左出去喇~~!!
好野////入面要張相相的....希望去到個時冇唔見喇*KAKA*
MAGGIE同死GAG佬1齊左呀~~!!祝你地白頭到老*>V<""
佢地4號開始的....