今日....死喇~~!!又要人咁早起身WO....*8點半返到去*
THEN....死人黃頌朗扮大佬!!!!嘔心~~!!佢去做幹事丫笨*
之後....搭巴士去大尾篤*之後行左勁耐!!!!支力死左喇~~!!
去到....用鐮刀剪草呀!!!!OK好玩喇////不過勁支力呀~~!!
>^<""好失敗呀!!!!1黎界到隻手....唉""之後又....插刺WO*
插左3條落手掌度....有2條自己整左出黎....1條插到好深*
要MISS薑幫我整返出黎WO*嘩....用個指甲鉗整開塊皮,,
THEN再用枝針"聊"佢出黎WO....>V<""有少少痛呀~~!!
個時勁曬WO....搞到我有少少暈....唉*真係MQF呀~~!!
之後右手個度又傷埋WO....唔痛既....不過有D血////KAKA*
坐左1陣之後又出去玩喇....超正*邱耀科同梁迪詩勁正呀!!!!
搵左舊識得"落血"既樹枝WO]]]]個個情景勁似人地撞鬼個D*
第1:個舊野插得好深,,第2:個舊野落血咁,,第3:舊野好似鹿茸呀*
過左1陣就走喇....勁正呀!!!!余嘉慧勁係度煲LON粥呀!!!!
>V<""笑死我喇////之後....又搭返車就喇\\落車去左舊墟*
諗住搵下老師嫁嘛....不過D人又唔係度咁WO~~!!死喇*
之後....我好乖WO""幫YING問左轉地址既問題*原來要寫埋,,
舊地址&ALSO新地址嫁....我發覺....有好多新既女MISS呀~!
唉....我又唔識佢佢又唔識我WO*THEN....行返去喇]]]]唉*
返到去留下////見到呀媽喇''''>V<""去飲茶~~!!又行返出去喇*
好支力TIM*THEN....食左OK多野嫁~!之後..走個時見到死神*
好野....買左新既X"MASCARD喇....要快D寫喇....KAKA!!!!
跟住////好野*買左新33////1件長袖33''''1件冷3[背心的]*
之後....咪返屋企囉]]]]好支力呀而家~~!!等陣要做C文喇*
尋日好好好白痴呀!!!!中史寫左勁勁勁多呀!!!!4板紙呀~~!!
好明顯我係SHORT左喇!!!!KAKA!!!!>V<""好想買冷冷呀~!
好....唔打喇''''唉////聽日又要返學!!!!真係麻鬼煩呀!!!!唉*