今日係BOXINGDAY*不過D禮物1早拆晒~~!!SO""今日乜都冇得拆*
>>>>期待左好耐既時候黎喇,,,,去換眼鏡*KAKA!!!!去MK呀~~!!
係個度....揀左堆透明粗框,,,,我覺得好睇既////不過最後要左個,,
深紫+淺紫既[都係粗框]KAKA!!!!好正呀!!!!>V<""興奮~~!!正*
之後....去左搵表姐,,,,>V<""THZ佢俾既CHEESECAKE,,COOKIES*
>>>>之後又去買零食*好野~~!!有HI_CHEW~~!!西柚&青檸[長個D]
好開心呀~~!!跟住....重買埋冷TIM~~!!2舊都係白色既,,,,KAKA*
要加油努力喇////KAKA!!!!好開心既BOXINGDAY呀!!!!YEAH*
今日4_6有側田呀903*>>>>好正啵*KAKA!!!!佢3月有演唱會~!
今日////係南亞海嘯1周年,,,,而家我地默哀1分鐘喇~~!!..........*