|
嘩嘩嘩*今日係06年既第1日呀~~!!>>>>冇特別!!!!
尋日////好悶~~!!谷鬼氣....年年都係咁!!!!HATE!!!!
人地又可以年年都去玩,,,,但係我又唔得WO[[[[唉....
年年都要人地出去個間咁既死人屋~~!!坐係度發MO!!
SAI晒我D時間!!!!重要年年都係度10,,9,,8,,7,,6,,5,,4,,
3,,2,,1,,悶都悶死喇!!!!唉[[[[>^<""都唔明點解D人咁白痴*
帶頭做埋D白痴野嫁!!!!小~~!!重要人地搞到點幾鐘先走得!!
]]]]食屎喇~~!!好憎出去呀!!!!黑人憎黑人憎!!!!死喇~~!!
唉....冇野講喇~~!!做功課LU]]]]
|