]]]]係咪想加入去我的最愛呢""""KAKA*

'!|/*[█[|||** memor!es`]||×


•﹛h﹒…..w!nn!e● *︴︳ "*                                                                      ○"...yan*__#

◆||!..just |cve c|over..*!]                           *° ■□︵pooh?

            |||◆|ove !s you||▊

 

transparent
暱稱: 透明﹏*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
F.2回顧!!
2006-06-17
....>V<""
=V=*
耕田*
文章分類
全部 (166)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 166
留言總數: 88
今日人氣: 3
累積人氣: 12332
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed


2006 年 1 月 3 日  星期二  

返去CARE*

今日,,,,>V<""返去CARE囉[[[[SOR呀,,,,遲到WO*

唉,,,,等架死人火車等左成6MINS!!!!好9呀!!!!KAKA*

唉,,,,悶到爆呀!!!!返到去勁驚囉,,,,MAINE係度喊WO*

之後佢仲拎住把介刀WO,,,,勁到我勁勁勁驚TIM~~!!

CHERRY個眼鏡好型呀!!!!黑色粗框,,但係有透明既*

之後出去買野喇////無聊呢[[[[THEN....返去囉]]]]

去左新個個地理室,,即係上次落大雨去上面上堂個間*

勁無奈囉''''ONLY痴左塊BOARD,,同埋畫左D野~~!!

咁就走得喇*悶死喇~~!!JULIA去買中島美加隻碟*

死喇,,,,去左3間,,有2間賣晒WO////無奈*KAKA~~!!

好野*繼續行大埔喇;;;;好正呀*行左好多平時唔行既*

去左吉之島買波子汽水呀''''本身諗住飲JOLLYSANDY嫁*

不過諗唔到點樣開囉,,,,ONLY見到1枝枝;;;;>V<""無奈*

THEN,,,,CRAZYROOM個棵X"MASTREE幾令WO[[[[

唉,,,,7_11有SANDY同ICE呀*但係又係1枝枝既>>>>

搞到我好想飲呀!!!!>V<""THEN,,,,去左零食物語,,,,正呀*

送禮個D好正呀!!!!好過個D藍罐曲奇喇''''POCKY個D好大盒*

10分吸引呀!!!!我對佢好失望囉....冇HI_CHEW既!!??唉*

去MC_CAFE喇,,,,YEAH,,,,朱古力餅,,,,好食呀!!!!KAKA*

去到個間電器舖門口....睇電視WO[[[[楊丞琳呀*好得意*

....之後要走喇]]]]>V<""悶爆呀!!!!返到去4點鐘LU~~!!

KAKA!!!!聽日就要返學LU''''真係唔捨得放假既日子呀!!!!

而家LEE度個首歌好好聽呀!!!!>>>>"PERHAPSLOVE"*

係....今日1月3號,,,,誠生日WO''''HAPIBIRTHDAY~~!!

幾點點*︰2006-01-03 05:04 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    
 




訪客留言 (返回 transparent 的日誌)


敏* 於 2006-01-04 07:00 PM 發表:
打漏左隻字*
佢地o係度勁笑我呀!!
邊輪到佢地笑呀!
夠資格咩!!!!
CHEAP雞!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉....算把喇,,把口生係人地個度嫁嘛*also,,
可能佢地呀媽冇教到佢地唔好咁樣講人呢""
Posted at 2006-01-04 08:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



敏* 於 2006-01-04 06:59 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2006-01-04 08:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]