今日....冇乜野呀*1早返學校....*KAKA;;;;
整輕黏土蛋糕''''同呀媽去哇*有2個拎左返屋企]]
我整個個....好樣衰囉////之後又出去圖書館喇*
唉....還左D....未睇既書~!之後借左D體操[ART有用]
同埋PATCHWORK[HE有用]既書書喇....*KAKA*
之後去2樓食野啵....*去左個間榴槤屋////好多榴槤野`
不過我唔岩食囉*食左個LAKSA+滑冰>>>>好食呀~!
個D蘋果蘆薈滑冰好飲++++KAKA////好正呀~!
跟住去走喇....見到個間食豬扒麵既*好食嫁啵////
下次1定要去食呀~!KAKA*死喇死喇,,,,勁多HW囉*
實有排做喇....救命~!死喇!!!!!!!!!!重要睇埋D死人書TIM呀!