考埋聽日就考完啦~ 但到依家都好似未進入 考試狀態 -0- 唉~知道自己今次衰硬... 差在唔知衰成點姐T^T 話比心機... 咪又係得個講字 -- 淨係識諗考完試去邊玩.... 我知自己衰"懶"~~ 但硬係改唔到呢.... 中五點算?!!!!!! 會考點算?!!!!!! 唔該各位朋友幫下我T^T